Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 7 ianuarie 2014

Sunt o mașină cu personalitate!

Ce vă uitați la mine așa? M-am zbârcit, fiindcă am început să îmbătrânesc și sunt bolnavă, da, da.
Nici fardurile nu fac minuni la nesfârșit! Rugina a început să mă devoreze de vie. De vină este și proprietarul, domnilor! Când eram tânără și cochetă se mândrea cu mine peste tot, dar fără să bage mâna în buzunar. Ar fi vrut să fiu și frumoasă, să mă mențin tânără mereu, dacă se poate să-i aduc și venituri, cu investiții 0...
Uitați-vă la el că este gata să mă dea pe una tânără, deși nu a avut niciun accident cu mine și nu l-am făcut de râs: nu l-am lăsat în pana prostului, am strâns din dinți și am mers cu gazele rămase din combustibil, am frânat înainte să apese el pe frână, când avea mămăliga în geam...
Nu vrea să mai audă de mine? Foarte bine! Am căutat și am găsit singură doctorul ideal:http://autoeconom.ro/. Navigând pe internet am găsit aceeași echipă de specialiști bravi în două locuri: https://www.facebook.com/autoeconom.ro. Îmi voi face operații după reparații, până voi arăta ca nouă pe banii lui fiindcă mi-a mâncat tinerețea și frumusețea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu