Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 2 aprilie 2016

Apelul dragostei

Nimic nu se compară cu explorarea dragostei, cu mâinile lui puternice, bărbătești mângâind formele trupului meu, cu sărutările sale fierbinți! Doar noi compunem sublim poemul iubirii, iar versurile sale sunt cântate de stele și izvoare, umblă cu albinele din floare în floare...Ne iubim mult, câteodată prea pătimaș, fiindcă știm că avem timpul ca dușman!
Minutele petrecute la serviciu, pe drumul reîntoarcerii acasă, la bucătărie ne iau din timpul iubirii, plus că uneori își bagă și neprevăzutul coada tocmai când ne bate fericirea la ușă.
Data trecută, când ne era lumea mai dragă, s-a rătăcit prin pădurile de pe trupul meu ceasuri întregi. Orbecăia sărmanul negăsind acces la locul dorit de popas. Degetele i s-au încurcat în firele de păr și dorim să le elibereze a început să tragă, iar eu am început să strig de durere. El a început să-și înjure propria neîndemânare, eu am crezut că mi se adresează direct și m-am supărat...
-Nu are niciun Farmec până nu-ți faci o epilare rapidă cu Farmec, mi-a spus!
„Oare creme depilatoare de la Farmec folosea „fosta”? Poate că ea avea o piele perfectă, astfel încât niciodată nu s-a încurcat în timp ce o mângâia ca în sălciile ce cresc inestetic pe corpul meu, gândesc cu gelozie! Și el este plin de păr ca un urs, dar o femeie trebuie să fie mereu perfectă. Voi căuta soluții pentru amândoi, spun hotărâtă!”
Și în timp ce mă decid să rezolv problema, în buzunarul de la spate al pantalonilor găsesc un bilet. Mă înverzesc instantaneu. „Sigur, îi poveștește cum am ratat noi totul cu lux de amănunte.” Aproape-l rup de curiozitate și de nervi, iar lipind bucățile reușesc să citesc:
Finețe/Frumusețe
Amor/Armonie
Rafinament
Miracol
Eleganță/Epilare perfectă
Curățenie/Catifelare.
Dacă Farmec este cheia fericirii noastre, de ce să nu încerc? Se spune că toate cremele epilatoare se caracterizează prin: acțiune eficientă, rapidă și blândă.
Poțiunile magice care mă vor scăpa de usturimi și de jenă stau expuse cuminți pe rafturile magazinului virtual:
1) Cremă depilatoare cu extract de orhidee pentru piele normală
2) Cremă depilatoare rapidă, îmbogățită cu ulei de argan
3) Cremă depilatoare pentru adolescenți, cu extract de zmeură
4) Cremă depilatoare cu extract de vanilie pentru pielea sensibilă
5) Cremă depilatoare pentru bărbați.
Comand crema depilatoare rapidă, pentru ca în trei minute să pot da apelul dragostei și să mă revanșez față de el. Am ticluit bine planul. Îi voi arăta un trup perfect, provocându-l să renunțe la pielea de urs pe care o poartă-n spate în orice anotimp!
În timp ce aștept cele trei minute pentru defrișarea pielii mele fine, îi formez numărul:
- Poți să vii acasă, te rog! E urgent!
-S-a spart țeava de la baie și riscăm să inundăm tot blocul, mă întreabă speriat?
-Cam așa ceva!
Abia reușesc să-mi fac o baie și să-mi mângâi fermecată pielea catifelată și netedă, căci intră ca un fulger pe ușă.
-Am luat un taxi, iubito și am venit!
Îl ademenesc spre dormitor. Strâmbă ușor din nas gândindu-se că va da iar de firele rebele de păr...
-Țara piere și baba se piaptănă? Să rezolvăm problema cu părul, pardon cu țeava și după!
Arunc halatul de baie nervoasă, iar el rămâne mut de uimire.
-Acum ce mai zici, ursulețule?
-Nu ai o cremă depilatoare și pentru mine, mă întreabă oftând? Ce naiba să mai zic? Să se tot spargă țevile de la baie cu o așa priveliște!
Apelul dragostei a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu