Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 19 aprilie 2016

PPT, Paradis în destrămare




Cum au auzit că la PPT sunt reduceri de primăvară de peste 40% la sute de produse, 6 milioane de clienți mulțumiți au luat cu asalt cele 160 de magazine din România, Bulgaria și Republica Moldova.
Așa cum puteți vedea la televizor că oamenii își dau în cap unii altora cu coada de la tigaie, pentru a nu li se smulge obiectul magic din mână, tot așa, după ce au spart ușile și geamurile virtuale ale site-ului, cumpărătorii au intrat buluc, blocând prin comenzi funcționarea magazinelor virtuale.
A fost necesară intervenția energică și inteligentă a iepurașului, care a ieșit în prag spunând:
-Oameni buni, nu vă mai împingeți, că sunt produse ieftine pentru toată lumea! Iepurașul PPT aduce cele mai mici prețuri la tine acasă.
 
În zadar striga iepurașul cât îl țineau puterile, căci văzând „două doamne” care s-au luat la păruială pe o  șepcuță înflorată, a fugit cât l-au ținut picioarele preferând să onoreze comenzile la domiciliu, decât să stea la fața locului, riscând să fie tras de urechi, de mustăți sau de coadă pentru că a fost atât de generos...
Și una dintre ele chiar a avut nevoie de ea după confruntarea cu rivala sa, fiindcă a pierdut o cantitate considerabilă de păr din vârful capului!!!
Când și-a văzut buclele blonde printre degetele adversarei sale, a înnodat o eșarfă de 5,99 lei și a început să-și lovească „dusmanca de șapcă” peste tot. Bătaia pe haine s-a transformat în bătaie cu haine, având în vedere prețurile așa de mici.
Mi-am dat seama că nu am timp de pierdut și trebuie să mă țin de-o parte dacă nu vreau să mă aleg cu o zgârietură bonus sau cu o lovitură de pumn, palmă sau picior. Știam că am nevoie de o geacă de blugi, așa că am pus ochii pe una frumoasă și ieftină ca braga la cei 34, 99 lei.
 Curajoasă ca iepurașul, am decis ca restul să las pe seama lui. Pentru ceilalți voi aștepta produsele comandate acasă că este mai comod și mai sigur. PPT, Paradisul în destrămare al hainelor fiindcă practică prețuri minuscule, vizibile la microscop...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu