Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 18 aprilie 2016

Au înnnebunit reducerile la PPT!





Au înnebunit salcâmii
Iepurașii umblă-n țară,
De la PPTne-aduc
Haine noi de primăvară!

Curând fi-vor salcâmii-nfloriți
Și șase milioane de clienți fericiți
Străbat cele 160 de magazine pline
Cu prețuri senzaționale pentru tine!


Au înnebunit salcâmii
Poartă haină parfumată
PPT are reduceri pentru marfa toată.
În acestă primăvară minunată!

Păsările aiurite
Privesc rochii felurite
Femeile elegante
Ar cumpăra hainele toate.

Când soarele mângâie omenirea dulce
PPT cu drag ne-aduce
40% reduceri la preț
Printr-un iepuraș isteț!

S-a-mbătat pădurea verde
Primăvara cum mă vede,
Îmi pune în braț de vânt
Rochie verde de crâng...


Nu-mi vezi salariul cum dispare
În haotice facturi,
Lasă, prețul nu e mare
Tu nu vrei să mă bucuri?

Privește hăinuțele pentru copii
Blugii frumoși ce le-aduc bucurii!
Să-i luăm fetiței cu flori brodate
Cu parcurile primăverii asortate!

 Și pentru băiețel să pariem pe-albastru
 Căci el e-al casei noastre astru
 Să-i bucurăm, să râdă primăverii
 Copiii vestesc raza învierii!

Hai, lasă, nu te supăra!
Că vei avea și tu surpriza ta,
Am să-ți cumpăr o cămașă,
Pentru pieptul tău mătasă...

Produsele atent măsurate
O lună sunt garantate
Trasportul lor e gratuit
Cumpărătorul supramulțumit! 

Mult mă doare-un cal măiastru
Îți iau carouri cu albastru
Să fii frumos, să fii și bun
Ca un cireș în floare sau ca un păun...

La PPT reducerile sunt în floare
Pomii și-au pus straie de sărbătoare,
Hainele par rupte din soare
Și Paștele nu mai are răbdare!

Au înnebunit salcâmii
Punând flori peste morminte,
Raiul hainelor e-n minte
Și tu-mi ceri să fiu cuminte?



Vom fi flori de primăvară
Cu hainele elegante
Țesăturile-s finuțe
Croielile minunate!




Lasă-mă să iau, bărbate
Tot ce pe site am comandat
S-avem liniște în casă
Și un Paște minunat!




Au înnebunit reduceri
La PPT, la haine fel de fel,
Și tu-mi ceri economie
Și tu vrei să cumpăr meri!

Căci în primăvara asta elegantă în ținuta-i de mătasă
Iepurașul PPT aduce cele mai mici prețuri la tine acasă!





Un comentariu:

  1. Vreau să vă împărtășesc cu toții aici despre cum îmi obțin împrumutul de la dl Benjamin, care mă ajută cu împrumut de 400.000,00 Euro pentru îmbunătățirea afacerii mele, a fost ușor și rapid atunci când aplic pentru împrumut când lucrurile se înrăutățesc cu afacerea mea dl. Benjamin îmi acordă împrumut fără întârziere. aici este e-mailul domnului Benjamin / contact whatsapp: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.

    RăspundețiȘtergere