Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 2 august 2016

Cu rochia Puma vraja mării este asigurată

Marea mă așteaptă. Îmi fac cu mâna valurile care poartă inele de scoici pe degete, pescărușii care și-au pus ghirlande de lumină, cerul cu diadema lui de soare topit. Sirenele vapoarelor mă cheamă prelung, nisipul mi-a asternut cearșafuri de mătase...Marea ar merita să vin la ea în straie de mătase, dar vreau să mă simt liberă, să pot alerga pe țărm în timp ce valurile vor sălta potrivindu-și pașii cu ai mei. Să fiu o flacără violetă, să port cu grație regina bagajelor mele pentru sejurul marin rochia Puma pentru femei.
Rochia întâlnirii noastre va fi păstrată în sipetul celor mai perlate amintiri! Dar ce a fost mai întâi; marea sau rochia? Rochia a fost inventată pentru a fi purtată la mare și ea mi-a netezit drumul către vacanța de pe litoral. Am plasat comanda până pe 21 august 2016 și sorții au decis să fac 7 pritenei fericiți. Am câștigat un weekend la mare cu micul dejun și cu cazare asigurate de Sandalandala..
Zorilestore.ro te îmbracă elegant și te trimite la mare!
O flacără violet aleargă desculță la Vama Veche, într-un loc fără pereche, cu fericirea la ureche...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu