Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 30 august 2016

Smartphone Allview P8 eMagic


Labirintul virtual are la tot pasul surprize și capcane. Naivitatea dusă la extrem se plătește scump, dar și dacă ești conservator și circumspect îți scad considerabil șansele la câștig.
De-acum a devenit o boală să mă racordez la univers prin intermediul computerului. Călătoresc în eter, iar mii de glasuri șoptesc în același timp:
-Avem pastile garantate de slăbit!
-Nu vrei să cumperi pământ pe lună?
-Ai farmece, fetițo, vrăjitoarea X îți garantează succesul.
-Iată crema de față care te face cu 30 de ani mai tânără (dacă ai 30 și o folosești înseamnă că nu te-ai născut încă)
-Șamponul acesta triplează volumul părului( dacă ești chel...nu are ce tripla)!
Sunt năucită de mulțimea ofertelor, tocmai asta îmi place pe tărâmul virtual.
Și deodată, în mulțimea glasurilor false sau care nu merită încredere, îl aud pe Blogatu spunând: „Smartphone Allview P8 eMagic”.
„P8 e magicmi se întipărește în minte, mai ales că Marius Călugăru testează toate produsele pentru noi și ne învață că și telefoanele se pot proba ca o haină. Blogatu ne învață să nu cumpărăm înainte de a testa sau de a urmări modul în care telefonul funcționează, în direct, fiindcă pentru neinițiații ca mine, datele tehnice contează mai puțin. Suntem seduși de formă și culoare, de funcțiile care ne asigură accesul în categoria deținătorilor de telefoane de fițe.
Iată de ce am decis să-mi cumpăr un Smartphone Allview P8 eMagic:
1) Marius Călugărul este o persoană de încredere care-și respectă cuvântul dat și prezintă publicului consumator lucruri de calitate.
2) Blogatu este generos și oferă cele mai bune premii, prin urmare, telefonul este printre cele mai bune din lume.
3) Îmi place cum arată (telefonul), forma sa este seducătoare, iar eu, care nu sunt fotogenică, în sfârșit voi avea poze reușite datorită funcțiilor Fotografiere la zâmbet și Face Beauty.
4) Nepotul meu va avea mai multă considerație față de mine și nu-mi va zice: „Ah, nu schimbi și tu cărămida asta, să pot descărca și eu jocuri mai multe în telefonul tău, căci pe tine te păcălesc mai ușor decât pe mama și pe tata.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu