Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 18 august 2016

Dezmembrăripenet.ro ar putea livra și piese de schimb pentru caractere

Când am participat la campania Dezmembrăripe net.ro mi-a fost teamă să nu fac vreo gafă, fiindcă nici mașină nu am, nici la mecanică nu mă pricep de loc. Am noroc cu capacitatea mea de a colecționa povești și cu faptul că stăpânesc cât de cât arta narativă, așa că povestea pe care mi-a spus-o colega mea de cancelarie a fost câștigătoare.
De când particip la campanii întâlnesc fel de fel de oameni și atitudini despre care îmi face plăcere sau nu să vorbesc. Unii trimit premiile după ce mi-am luat deja adio de la ele, altele le primesc a doua zi, alții mă trimit la 40 de kilometri să le ridic de la sediul curierului, fiindcă livrarea este „scumpă” sau îmi propun să suport taxa de expediere.
Cu Dezmembrăripe net.ro a fost o experiență total nefericită din cauza curierilor, dar conjunctura nefavorabilă a reprezentat un plus fiindcă mi-a fost dat să-i cunosc ca oameni. Mi-am dat seama că oricine are nevoie de o piesă de schimb pentru un caracter dubios, poate apela la ei cu succes!
Au trimis premiul prin curier, iar acesta s-a întors. Curierul a spus că nu m-a găsit la domiciliu, deși nu mi-a dat un mesaj sau un apel să mă anunțe de livrare.
Mă aflam în București, când organizatorii campaniei m-au sunat să mă anunțe de strania întâmplare și să-mi ceară o altă adresă. Am dat adresa sorei mele. Până s-au gândit curierii să trimită premiul, am plecat din oraș. Mă aflam acasă, când șoferul m-a sunat să mă anunțe că livrează plicul. I-am spus că-l va primi cumnatul meu și i-am dat și numărul de la interfon, să nu aștepte pe la uși, drăgălașul de el.
Am crezut că totul s-a rezolvat și nu mi-am sunat cumnatul să verific curierul, care m-a mințit ca pe un copil. În loc să ducă plicul la destinație, l-a returnat! Premiul a ajuns pentru a doua oară la Dezmembrăripe net.ro.
Am fost sunată politicos de reprezentantul lor:
-Sunteți câștigătoarea campaniei și meritați să vă bucurați de premiu, chiar dacă vom da faliment cu cei de la curierat care returnează premiile în loc să le ducă la destinație, mi-au spus!
Dialogul cu ei mi-a umplut inima de bucurie, în ciuda comportamentului lipsit de profesionalism al curierilor.
Când dau un premiu, îl dau din toată inima și nu au liniște până ce acesta nu ajunge la beneficiar. Dacă se comportă așa când oferă ei premii, vă dați seama cât sunt de serioși când expediază piese de schimb pentru clienți!
Probabil de dragul lor voi studia mai mult mecanica, îmi voi lua mașină și voi scrie multe lucruri frumoase despre ei. Merită! Sunt oameni care pot vinde în orice moment: empatie, generozitate, cinste, politețe, lucruri care lipsesc unora!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu