Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Blogatu vă redă viața furată


Te simți urmărit? Ai impresia că persoane rău intenționate ți-au furat viața? Ai sărăcit după prima ieșire în oraș cu fata profitoare care ți-a vânat portofelul, ca-n versurile:„
Sus la „Cina”, Constantin să bea o bere,/
Banii lui îi dau putere să se simtă-un domnişor,
Intră-n vorbă fără să cunoască frica
Cu distinsa Veronica şi o roagă să ia loc.

Şi i-a zis mama, i-a zis mama, Constantine, ţine seama,
Fetele de la oraş,
Cât or fi bune, or fi zâne, da-n urma lor pustiu rămâne,
Fii atent să n-o păţeşti.”

Totul se rezolvă dacă intri la Blogatu. Acolo găsești viața ce ți-a fost furată, rezumatul serialului favorit, oportunitatea de a pune banii pentru școală la loc și de a deveni domn, fiindcă Marius Ovidiu Călugăru este omul care împarte câștigul cu ceilalți. El ia cu o mână și împarte cu două, de aceea Dumnezeu preface în aur tot ce atinge el...Absolvind Facultatea de Medicină a învățat să devină medic al sufletelor. Cabinetul său este situat online, locul unde poate fi găsit la orice oră, iar când ai vreo problemă, el te primește politicos în cabinet, te consultă gratuit, fără card de sănătate sau asigurare fiind doctorul online al tuturor!
De la el am aflat că Allview lansează smartphone-ul P5 PRO, cel mai accesibil terminal 4G, 
articol care mi-a salvat reputația: toți mă disprețuiau pentru cărămida care se încărca la soare când se descărca bateria, suna ca alarma de la uzină și cântărea o tonă...Aveam nevoie de smartphone-ul P5 PRO. Pe măsură ce am citit materialul, mi-am dat seama  ce mă salva. Medicul îmi prezenta simptomele bolii mele, iar eu îl consideram vrăjitor. ”De unde știe că sunt plătită după buget și am nevoie de un smartphone care să coste sub 500 de lei? Cât de generos poate fi, de-mi oferă toate datele pentru a obține un voucher de reducere de 150 de lei! E sublim faptul că îl pot folosi în activitățile cotidiene, dar și pentru divertisment, ca să nu-mi mai plâng de milă când mi se fură viața!”

Datele tehnice mă depășeau, dar un medic nu are dreptul să promită însănătoșirea pacienților, ci doar faptul că le acordă îngrijirea. Așa este și Marius. Știe că oricine are nevoie de poze frumoase făcute în orice moment și ne prezintă smartphone-ul  potrivit. Mai știe că unii conduc cu o mână și vorbesc la telefon cu cealaltă, de aceea le recomandă să nu mai vorbească deloc când sunt la drum sau dacă-i amenință nevasta cu divorțul să țină telefonul într-o mână și să răspundă telegrafic:
-Te iubesc, lumina mea! Lasă-mă să vin la tine cât mai repede!
Doriți să fiți pacienții Blogatului? El este un medic integru și onest, de aceea merită să vă abonați la clinica lui de lux: canalul de You Tube al lui Marius Călugărul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu