Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Cântecul lenjeriei Just4Girls




Fetițo cu lenjerie
Nimeni pe lume nu știe
Cât de dragă mi-ești tu mie!
Mă seacă la inimă.
Din dantele frumușele
Înfloresc formele tele.
Fetițo ți-aș cumpăra
Lenjerie Nidia
Ca să te dezbrac de ea.
Lenjeria tip halat
În grea boală m-a băgat.
Cere-mi fetițo, ce vrei
Că-mi plac ochișorii tăi,
Cere-mi mânduță, ce-oi vrea
De pe site ți-oi comanda
Eu plătesc, tu oi purta
C-așa-ncepe dragostea!
Lenjerie Valentine’s Day 
Să îți alegi tot ce vrei!
Corset și chilot tanga
Așa cum poartă Vica
O știi, Vica Blochina
Cea de la Națională
De-a băgat pe Piți-n boală...
Fețiță de n-am noroc
Merg la lichidări de stoc,
Cu card de fidelitate
Să-ți ia băiatu' de toate,
Ca tu să fii fericită
Și să mă duci în ispită.
Fetițo să fii atentă
Să nu rămâi repetentă
Ce lenjerie-i purta
Să bagi boală-n mahala!


Cardul de nu mai e plin
Aleg de pe Obsessiv
La jumătate de preț
Un produs mai mălăieț.
Fetițo, fetița mea
Pentru tine-oi comanda
Modelul Floresita.
Și-am zis floare de albastru
Mă simt ca un cal măiastru 

Când pentru mine te-mbraci
Și bărbatul știu că-l placi!

Zâna mea, fetița mea,
Muncesc, m-oi împrumuta
Zeci de lenjerii ți-oi lua
Și ne-om pipera viața.

O dragoste condimentată
Te surprinde viața toată

Să nu ne despărțim
Să nu ne plictisim
Până la moarte să ne iubim!

Fetițo cu lenjerie
Este a mea îndatorire
Să te-mbrac mereu frumos
Și să fiu politicos.
Tu să mă aștepți acasă
Și să-mi faci viața frumoasă. 
.
.

Caterino, vedea-te-aș vie
În lenjerie,
Că m-ai mințit
De te-am înțolit,
M-ai păcălit
Că n-ai iubit 




Și-s un pârlit...
Măi, Caterino, nu e frumos
Hai, dă-ți lenjeria jos!
S-o dau la alta care mă vrea
Că ai ieșit din viața mea. 

Iar lenjeria îți venea bine
Doar când erai, fato, cu mine.
Te-ai îngrășat mult peste fire
Acuma crapă totul pe tine!!!
 




 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu