Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 29 ianuarie 2016

Parodie manelistico-statuară

Femeie, femeie rea
Ai plecat cu poza ta
Ce-o țineam la pieptul meu
Să-mi treacă de dorul tău...
Ziua dragostei când vine
Eu stau singur fără tine
Și plâng cu lacrimi amare
C-am în suflet supărare.
Chiar dacă m-ai înșelat
Statuie ți-am comandat
Pe MiniMeCraft.
O poză cu chipul tău
De pe telefonul meu

Să moară măicuța mea,
Statuie de nu-ți-oi lua,
Cu figura ta blajină
Chiar dacă ești o haină
Și te porți ca o străină.
Când vin la poartă la tine
Asmuți câinele pe mine.
C-am sperat și eu așa
Mă-ta dacă nu m-o vrea
Să rămâi mereu cu mine
Și la rău, dar și la bine.
Am sperat și m-ai lăsat
Lua-te-ar Dracu de bărbat!
Cu un cadou pentru iubită 
O statuie poleită
Speram să o aduc acasă
Și-apoi să mi-o fac mireasă.

 Hei nu, hei da
Ce perversă-i femeia
C-o mână lua statuia
Și cu altul se-ntâlnea...
Am trecere la femei
”Ia piei, mă, din ochi mei!”
Când mă văd ele îmi zic.
„Mă iubește femeili
Că le comand statuili„.
Și cheltuiesc banii cu foc
Deși sunt om făr'de noroc...
Statuia te ridică,
Statuia te coboară
Statuia îți dă viață,
Statuia te omoară!
De rămân neînsurat
O statuie am să-mi fac
În mărime naturală
Dușmanii să-i bag în boală!!!
Și chiar când m-am crezut rege
Veni garda să mă lege
C-am spart banca, bancomatu'
Să fac statui în tot satu'.
Vine mama la-nchisoare
Plânge cu lacrimi amare
Când suntem la vorbitor
Și-l vede pe-al ei fecior
Amărât și-ncătușat...
Din Facultate am scăpat
De un an mi-s însurat,
C-o nevastă bună tare
Care-mi face de mâncare
Și mă spală pe picioare
Și-i frumoasă ca o floare.
Nu-i perversă și nu-i rea
Ea merită statuia!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu