Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 10 ianuarie 2016

Coșmarul despre mâna întinsă care nu spune o poveste să primească pomană!


M-am trezit în zori. Ninge cu fulgi mari și deși, iar pe geamuri au înflorit crinii. ”Zăpada asta vine atât de târziu, îmi spun”, simțindu-mă golită emoțional și financiar. Am ajuns la fundul sacului. Mă îmbrac. Voi face o vizită de tatonare financiară celei mai bune prietene, părinților și bunicii. Ordinea va fi aleatorie.
Voi bea ceașca prea dulce după gustul meu de cafea proastă, apoi voi lăsa privirea în jos, îmi voi freca încurcată mâinile, până ce ei mă vor întreba:
-De ce sumă ai nevoie? Hai, spune, nu te jena!
Nu mă voi simți vinovată, mai ales că le-am lăudat cafeaua, deși m-am abținut cu greu să nu mă strâmb la orice înghițitură...
Iarna dansează răsfățată pe stradă în fața mea. Peste trei zile încep serviciul, iar salariul va întârzia ca de fiecare dată la început de an. Îmi vine să-mi dau palme! Cum de am devenit așa de risipitoare???
În casa mamei cald și bine, miros de cozonac proaspăt și de portocale. Mă primește cu brațele deschise, dar nu apuc să plec privirea sau să-mi frând mâinile:
-A trebuit să iau medicamente și pentru mine și pentru taică-tu. Pensiile sunt mici, mâncarea este scumpă, cu plata facturilor noi nu întârziem...
Plusez.
-Aveți nevoie de bani, mamă?
-N-ar strica să mai ne dai și tu nouă, mai ales că ești salariată, îmi spune.
Discuția despre bani se suspendă, spre norocul meu. Asta îmi lipsea, să-mi ceară împrumut!
Îmi sun prietena cea mai bună.
-Nu sunt acasă, dragă! Mi-am prelungit vacanța. Sigur că regreți cafeaua mea genială. Dacă ai nevoie de bani, te rog să nu te superi, dar chiar nu am de data asta. Sper că nu te superi că nu te împrumut o dată, după ce ți-am dat bani cu împrumut de atâtea ori. De fapt, ar trebui să mă uit pe caiet să văd, mi i-ai dat pe toți!
Imaginația mi se tulbură. Stau cu mâna întinsă și cu fața acoperită la un colț de stradă. Cunoscuții îmi aruncă mărunțișul care le atârnă greu în buzunare. Un arogant mă ceartă pentru tăcere, spunându-mi replica celebră cu mâna întinsă care nu-și spune povestea pentru a-și merita pomana.
-Cât am decăzut! cum am putut să cer, eu care dădeam altora???
Ceasul sună trezindu-mă din coșmar.
-Doamne, ce bine că nu m-am dus să cerșesc sau să mă împrumut!
Am nevoie de un credit urgent, fără să-mi privesc creditorul în ochi. Nu doresc să-mi cunosc binefăcătorul, vreau doar raporturi profesionalo-impersonale cu el!
Tastez în disperare cuvintele: credit, rapid, online, bani, sigur, urgent. Toate căutările mă duc către o singură sursă: Tele Credit https://telecredit.ro/?utm_http://enigel.blogspot.ro/_medium=blogs&utm_campaign=bpromo1. sau poarta raiului financiar.

Sunt condusă pas cu pas în această împărăție financiară. Primul pas îl reprezintă solicitarea împrumutului, al doilea procesarea datelor, iar al treilea primirea banilor.
Clientul stabilește singur suma de care are nevoie și perioada de rambursare cuprinsă între 1-30 de zile. Telecredit este autorizată de BNR și nu folosește intermediari. Este prietenul de care nu trebuie să te rușinezi când ai nevoie de bani, dar când ceri prima dată, limitează-te la 500 de roni. Abia când te-ai dovedit om de încredere, poți solicita 1500 lei. Când faceți cunoștință, trimite prim mediul virtual cartea de identitate pe care să scrii "Conform cu originalul" și să o semnezi și un extras de cont pe ultimele 30 de zile în format electronic.
Fluturașul de salariu este facultativ. La al doilea împrumut nu mai este necesar vreun act.
Clienții fideli primesc reducere la dobândă și premii.
Ies din mediul virtual mult mai liniștită, iar coșmarul a rămas de domeniul amintirilor pentru care voi utiliza funcția delete a memoriei. Teancul de bani din mână îmi va dezvălui cât de scumpă este viața!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu