Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 29 ianuarie 2017

DyFashion.ro și restaurarea iubirii

El privea tulburat în jur. Casa era pustie. În ajunul zilei iubirii, dragostea lor de porțelan se făcuse țăndări, iar cioburile i se-nfipseseră adânc în inimă. Singur, în tăcere, se gândea cum să restaureze anii de dăruire ai ei, clipele în care îl aștepta cu mâncare caldă și se trezea să-i dea medicamentele când era bolnav.
Nu accepta să fie condamnat la singurătate, era mai mult decât ar fi putut suporta! Nu aceepta nici un înlocuitor al sufletului pereche, trebuia să restaureze ce fărâmase prin netenția la detalii, să lipească la loc cioburile fără să se observe...
Cum nu avea cu cine vorbi, o sună pe colega lui de birou:
-Tu mă asculți și mă sfătuiești întotdeauna de bine, îi spuse deschis. Am greșit. Am uitat că este Ziua Îndrăgostiților și nu i-am cumpărat nici măcar un trandafir, o ciocolată sau o inimioară de pluș. Ea pregătise o cină imperială, iar eu i-am înșelat așteptările. Mai mult de-atât am întârziat trei ore. Am găsit masa plină de bucate alese și prăjituri, petale de trandafiri presărate peste tot în casă, dar în locul brațelor ei calde și zâmbetului angelic un bilet. Ți-l citesc:„Dragul meu, observ că iubirea mea te sufocă, de aceea întârzii în oraș și când ar trebui să ne celebrăm iubirea. Te rog să ai grijă de tine și să mă cauți când vei fi convins că-ți lipsesc cu adevărat și că fără mine viața ta nu are sens!” Am analizat hârtia ca un spion să găsesc o urmă!
Într-un colț, sub o tăietură cu pixul am găsit scris: DyFashion.ro  și am descifrat următoarele numere de telefon: 0755.318.260, 0761.334.090. Ești femeie și trebuie să știi! Spune-mi te rog este numele cifrat al celui cu care mă înșală?

Indiciu al traseului împăcării

-Nu te înșală, dragul meu coleg, ci acesta este indiciul împăcării voastre!  Urmează traseul și vei lipi la loc, fără urme, vaza de cristal a iubirii voastre! DyFashion.ro reprezintă regalul celor mai frumoase rochii fabricate în România pentru a sublinia frumusețea româncelor. Ai la dispoziție 916 produse variate: de la rochii de ocazie, la rochii office, de club și de iarnă. Filtrele te ajută să alegi ușor mărimea dorită (de la Xs la 5XL), prețul și tipul rochiei, iar în cazul în care nu corespunde exigențelor iubitei tale, o poți returna.
-Îi voi cumpăra o rochie de seară pentru noaptea împăcării noastre, spuse hotărât!
Închise telefonul fericit că găsise cheia restaurării iubirii sale. Intră în magazinul virtual. Parcă se afla în iatacul unei prințese. Rochiile, flori de diferite culori, lungimi, materiale și culori îl fermecaseră. Le-ar fi cumpărat pe toate și i le-ar fi depus la picioare, dacă ar fi fost miliardar în euro. Iubea, dar era un biet bugetar.
Din mijlocul tuturor, Rochia Blue Temptation își etala maiestuoasă frumusețea de regină.


Comandă rochia pentru iubita lui, iar când acesta primi coletul îl sună să-și anunțe întoarcerea. Tăiau împreună tortul de ciocolată, când îl sună colega lui:
-Îți mulțumesc pentru sfat! Ne-am împăcat și poartă rochia aleasă de mine de pe DyFashion.ro. Îți vine să crezi că pe acesta și-o dorea, dar îi era jenă să-mi spună? Tu ce faci? Singură? Dai rețeta fericirii altora, iar tu nu o aplici? Comandă-ți repede o rochie la ei și-ți vei găsi perechea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu