Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 22 ianuarie 2017

Expoziție de fotografii:„Copilăria în imaginile iubirii”

Comoara mea vie,

Am investiti în tine mai întâi viață și infinită iubire, apoi timp, răbdare și toate resursele noastre materiale și spirituale. Te rog să nu înțelegi greșit! Ceea ce-ți explic acum nu sună a reproș, nici nu vreau să te îndatorez moral, ci vreau să-ți spun cât de mult te-am dorit și cât te-am iubit și te iubim.
Primul surâs a fost sărbătoare, primul pas, eveniment istoric, primul cuvânt, poruncă împărătească...Toate hăinuțele și jucăriile tale le păstrăm, iar acum, când tu, om în toată firea, ești departe, le scoatem din cufăr, le mângâiem și le mirosim. Le mângâiem cu palmele asprite de greutăți și de vreme și ne amintim vremea aceea solară când tu ne umpleai casa cu gânguritul și inocența ta, iar noi credeam că nu vei crește și nu vei pleca niciodată!!!
Ne întrebi mereu cum erai bebeluș. Nu-ți vine să crezi că încăpeai într-un scutecel și te purtam pe rând în brațe căci plânsul tău ne rupea sufletul de părinți. Uite cât de draguț erai aici!
Din prea multă dragoste pentru tine am căutat cel mai bun fotograf bebeluși și am făcut albumul în dublu exemplar: unul pentru noi și altul pentru tine!
Nu te grăbi să ne spui că fotografiile sunt demodate! Dacă toate pozele cu tine ar fi fost în computer, te-am fi pierdut definitiv, dragule! Ți-am fi pierdut cei mai frumoși ani, toate gesturile acelea de om în formare, toate momentele cheie ale relației: copil-părinți-casa părintească-satul natal simultan cu laptopul care a murit, cu memory stick-ul.
Ai 40 de ani, iar noi îți trimitem cele 40 de fotografii artistice realizate în timpul mai multor ședințe foto copii care au durat ore de aur gravate în inimile noastre. De-ai ști câtă răbdare a avut fotograful Marius Niculae! A așteptat să te joci liniștit cu ursulețul de pluș, să te schimbăm, apoi să fii hrănit, el însuși s-a jucat cu tine ca tu să zâmbești ca un îngeraș și să stai cuminte la poze! Cu adevărat este un artist. Privește ce opere de artă strălucite a realizat!
A sosit timpul să-ți încredințăm comoara, să te bucuri de ea și să realizezi că pentru noi tu însemni totul. Casa pe care am clădit-o pentru tine va fi oare condamnată să rămână goală? Știm că ești îndrăgostit pe viață de oraș, dar pozele acestea sperăm să te înduioșeze, să-ți amintească de noi și să te determine să petreci o parte din concediu în casa părintească și nu în lumea largă!
Îți mulțumim pentru nepoțeii pe care ni i-ai dăruit și te rugăm fierbinte să-i programezi și pe ei pentru o ședință foto. Am păstrat datele de contact ca pe ochii din cap: 0728.187.628|contact@mariusniculae.com.
Programați-vă neîntârziat copii fiindcă cresc de la o zi la alta, iar albumele copilăriei sunt minunate!
Ne este tare dor de voi! Veniți acasă cât mai repede să ne găsiți în viață. Lumea merge pe repede înainte, doar prezentul ne aparține. De 8 Martie îmi doresc ca dar albumul de fotografii al nepoților.
Te sărută cu drag,
Mama.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu