Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 29 ianuarie 2017

Surorile, scrisorile și rochiile sau epistolele cumpărăturilor

Surioara mea dragă din Moldova,

De când s-a înfăptuit unirea scrisorile ajung la timp la tine și nădăjduiesc să primesc răspuns. În trecut mă topeam de dor și de îngrijorare în zadar...Noi, româncuțele frumoase ale mamei, suntem libere acum să călătorim unde vrem, ne putem scrie și telefona.
Ce păcat că sora noastră s-a înstrăinat! De-ar fi fost acasă, ar fi fost mult mai ușor...
Îți scriu să-ți spun că am descoperit un magazin de rochii cum nu este altul în lume DyFashion.ro, 
magazin care fabrică rochii în România după gustul și frumusețea româncelor. Este o îndatorire să ne facem cumpărăturile aici pentru ca mamele să aibă de lucru în țară și să nu mai plece la cules de căpșuni în Spania, iar cei mici să rămână cu bunicii!
Dincolo de patritotism, nu am văzut rochii mai elegante, din materiale mai bune și croite cu atâta responsabilitate ca la ei. Nu este genul acela de rochie care-ți ia ochii, dar se destramă la primul pas forțat sau coborâre neatentă din mașină...
Uite ce rochie de seară mi-am luat, chiar dacă am măsuri de „ardeleancă împlinită”!
Dă-mi de știre când primești comanda să organizăm reuniunea celor patru rochii la casa părintească!
Te sărută cu dor,
Sora ta din Ardeal

Iubită soră,

Îți scriu de-aici din străinătate să-ți spun cât de greu trece timpul fără voi. Nu am cui spune ce mă doare, nu are cine să-mi dea un sfat sau un ceai cald când sunt bolnavă. Nu îți spun asta să te întristez, ci să te îndemn să prețuiți faptul că ați rămas în țară. Mai am doi ani până voi termina studiile. Visez să lucrez pentru țara mea, să schimbăm România în bine...
Până atunci, comandă-mi, te rog, o rochie de iarnă de la DyFashion.ro, căci am nevoie de un material cald, românesc să mă îmbrățișeze în locul vostru!
Trimite-mi mesaj când a sosit comanda, te rog! Voi veni în țară să o îmbrac prima dată în mijlocul celor dragi. Aici chiar și hainele sunt străine și reci...
Sora ta cea înstrăinată.


Munteanca noastră dragă,
Îți scriu în numele surorilor noastre să te anunțăm că venim acasă. Oriunde ne-am afla, rochiile cusute cu dragoste în România ne unește! Ele au căldura și frumusețea plaiurilor natale, de aceea vom organiza reuniunea rochiilor comandate pe DyFashion.ro. 
Să ne aștepți cu sarmale, cozonaci și plăcinte cu brânză și mere, cu brațele întinse și cu iubire!
Cu rochia pentru tine și pentru mama venim noi.
Să  semnăm legământul că noi, româncele adevărate, vom purta rochii adevărate!
Cu rochii splendide de la DyFashion.ro, surorile tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu