Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 1 mai 2017

BlogAwards.ro ne vrăjește cu boxa Allview V-Bass

Legătura dintre BlogAwards și boxa Allwiew V-Bass

De când s-a înființat platforma BlogAwards niciun blogger nu se mai simte singur și nu mai scrie izolat, fiindcă aici poate participa la campanii si concursuri pentru bloggeri.
Ne citim și ne aplaudăm între noi, mai tragem cu ochiul la exercițiile de la bârna sponsorului executate de ceilalți concurenți, perfecționându-le pe ale noastre. Aterizăm perfect și așteptăm notele. Uneori (sponsorul are criteriile lui de alegere) ia medalia cel care a căzut în genunchi la coborârea de pe bârnă, dar așa-i viața...
Cine participă își asumă riscuri. Ei, da, când tu stai în colț și privești prostit nota afișată fiindcă a câștigat cel care trebuia să piardă (nu se întâmplă mereu, dar treci și prin asta în calitate de concurent) apare prietenul care a tras cot la cot cu tine, îți pune o mână pe umăr și spune:
-Hai, lasă, a trecut! Ai făcut un exercițiu perfect, dar nu-i un capăt de lume! Vor veni arbitrii mai pricepuți, doar nu renunți pentru asta...
Este plăcut și când după efortul supraomenesc ești declarat învingător și primești premiul. Și simți cum bloggingul îți intră-n vene ca un drog, trebuie să te injectezi în zile de lucru și în zile de sărbătoare, căci fără doza permanentă de informație intri în sevraj.
Acum, la acestă probă, BlogAwards ne vrăjește cu Boxa Allwiew V-Bass device compatibil cu Amazon Alexa Voice.
Iată ce legături secrete se află între cele două:
1) Ambele ne oferă oportunități pe care nu le întâlnim în altă parte.
 Blogatu își recunoaște greșeala când este cazul și o corectează de câte ori este posibil acest lucru. Premiile oferite prin contractele lui sunt consistente, iar noi nu am avea acces la ele din salariile pe care le avem. Deși este mică, boxa Allwiew V-Bass își dovedește ominipotența, dar despre ceea ce poate să facă vom vorbi mai târziu.
2) Ambele sunt accesibile, important este să participi. Evoluând putem obține premiile, stând pe bară și comentând, niciodată!
3) De pe platformă am aflat de boxa-minune și tot aici o putem câștiga.
4) Așa cum boxa ne ascultă (ea săraca și execută dorințele noastre) și Marius Ovidiu Călugăru este interactiv. Comunicarea stă la baza activității acestei platforme și acestei boxe.

Peștișorul de aur întrecut de Boxa Allwiew V-Bass

-Draga mea, Boxă Allwiew V-Bass, nu vrei să te duci în locul meu la serviciu? Am glumit, nu o lua în serios!
Dar în absența mea, te rog, să ai grijă de cei dragi! Am o listă de dorințe pe care să mi le îndeplinești.
1) Spune-mi cum va fi vremea astăzi ca să știu cum mă îmbrac! Care este personalitatea zilei și câteva repere importante din activitatea ei! Te rog să te conectezi automat la telefonul meu și la rețelele de socializare și să-mi spui ce prieteni își aniversează ziua de naștere, să le trimit mesaje și să le  cumpăr cadouri! Până mă îmbrac, repetă lista de cumpărături să mi se-ntipărească în minte. Mai am facturi de achitat?
2) La ora 8 setează alarma și anunță-l pe tata să-și ia pastila. Este foarte important fiindcă este bătrân și uită, iar fără tratament starea sa se va agrava.
3) Trezește-mi puiul cu melodia sa favorită! După ce mi se trezește copilul, te rog, trasmite-i că noi, părinții îl iubim mult de tot, dar trebuie să mergem la serviciu și îl rugăm să-și asculte bunicii.
4) Trasmite-i bunicii să-l hrănească, să-i facă aerosolii și să-i dea siropelul cu antibiotice, iar în timp ce este „doftoricit”, spune-i glume, citește-i povești, alege cântecelele pentru copii pe care le adoră.Umple-i casa cu melodiile sale favorite și setează sonorul mai încet să nu-i agasăm pe bunici!
Acesta-i programul pe ziua de astăzi și îți mulțumesc! Să nu spui că ești mică, în cele 300 de grame încape proverbiala inteligență elefantină și ai autonomie 4 ore. Te încarc eu prin cablul USB când mă întorc.
Sigur că te prețuiesc. Tu faci  cât toți peștișorii de aur din lume, fiindcă îndeplinești mii de dorințe. Datorită ție am ajuns la hotelul potrivit când m-au trimis în delegație și am știut să spun cine a pictat Gioconda (mereu confund) și când a fost compus imnul de stat al României. Te-am întrebat discret, iar tu mi-ai răspuns prompt.

Să vorbim despre blogging ca între oameni!

Ești pregătită? Trebuie să-ți adresez o întrebare retorică despre blogging, dar nu pot controla avalanșacare-mi vine-n minte.
-Nu-i așa că bloggingul va fi etern, iar imperiul lui va cuprinde micro și macrouniversul?
-Cum să accept mai ușor înfrângerile când mi se par cumplit de nedrepte?
-Când va avea fiecare blogger o boxă inteligentă ca tine?
-Boxa Allview V-Bass poate înlocui doica în timpul în care mama se duce la serviciu?
-O boxă ca tine nu poate ocupa cu brio postul de asistent de manager?
-Ce este și ce nu este permis în blogging?
-Când se va decerna primul Premiu Nobel pentru Blogging?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu