Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 28 mai 2017

SavElectro becuri și maniere vintage

Mi-e dor să nu-mi mai fie dor de tine!

Mi-e dor de flacăra tremurândă a lămpii din casa bunicilor. Lumina galben-portocalie ne învăluia în mister și ne purta pe tărâmurile basmelor ca lampa lui Aladin.
Lămpile rămăseseră ca sursă de lumină doar în satul acela de la marginea lumii și a timpului și eu mă întristam, când bucuria lor era exaltantă:
-Anul viitor scăpăm de lampă! Vom avea lumină.
Mi se părea că se leapădă de trecut. Nici nu știu ei câte rugăciuni am înălțat eu din vârful buzelor:
-Doamne, nu-I asculta pe oamenii aceștia! Lampa este atât de caldă și de primitoare. Nimic nu se compară cu baletul metaforic al flăcării vii pe crinii țesuți de gheață la ferestre!
Mă rugam metaforic ca și acum și sunt sigură că Dumnezeu care mă inspira, m-a înțeles, dar nu mi-a făcut pe plac. A înlocuit lumina de demult cu una nou, puternică și rece. Dacă ar fi știut bunicii ce pierd, cu siguranță că nu ar fi aruncat lămpile vechi. Cei opt copii s-au împrăștiat în opt colțuri ale pământului, ei au îmbătrânit, bunicul a murit, iar bunica zace la pat grav bolnavă

Pe firul luminii cu SavElectro.ro

Am încercat să-mi cumpăr felinare. Toate cele trei achiziții stau în magazie. Au fost făcute de mântuială, nici nu le-am pututu desface să pun gaz în ele.
Lampa minusculă cu care-mi vrăjeam nepotul, s-a spart. Ce să fac? De unde să iau lumina aceea veche, care alungea chipurile și surprindea emoțiile și îi aducea pe toți la masă?
Căutările au încetat când am găsit campania SavElectro pe BlogAwards. Un articol, cu două link-uri, plasate pe cuvintele-cheie becuri vintage și becuri Edison aducea fiecărui participant  un pachet alcătuit din 5 becuri vintage cu LED, lumina copilăriei, lumina din trecut.
Nu era vorba de un articol, în schimbul a 5 becuri oarecare, ci becurile acelea care învăluiesc într-o atmosferă feerică locuințele noastre, la lumina cărora mi se pare că bunicul se-ntoarce de la mormânt acasă, să ducă oile lui dragi la păscut. Am scris prima, iar la o zi după ce am plasat articolul pe platformă, am primit următorul răspuns:
Bună ziua,
Vă contactez referitor la campania Savelectro de pe site-ul BlogAwards:
http://www.blogawards.ro/campania-savelectro/
Am rugămintea să îmi comunicați datele de livrare pentru becuri. Față de
ce era pe site, a survenit o modificare, în sensul că: pachetele vor fi
expediate și prin curier, dacă adresa este în aria de acoperire
UrgentCargus. În caz contrar, vor fi livrate prin poștă.
Aștept răspunsul dvs. Mulțumesc!

Cu stimă,
Raul Pop
Director comercial

--
Savelectro SRL-D
Satu Mare, str. Ioan Slavici nr. 65
Tel. 0745935141
office@savelectro.ro
Vorbele le erau învăluite în aceeași lumină vintage. Am închis ochii fericită la gândul că-mi puteam recupera lumina din trecut și o parte din oamenii dragi mie înghițiți de el, când au revenit cu o altă întrebare:„Ce lumină să aibă becurile? Caldă, adică galbenă sau rece?”
Le-am răspund că doresc o lumină în ton cu atitudinea lor. Mai participasem la campanii, dar maniere de lord nu întâlnești la toți sponsorii...
Acestea sunt motivele întemeiate pentru care recomand SavElectro.ro. Restul e tăcere în semn de respect față de disponibilitatea și respectul acestor oameni.
Deși nu s-a încheiat campania, premiile noastre garantate au început să sosească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu