Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 2 iulie 2017

Dependența benefică de covrigi cu gust diVin

Stimați cititori, am primit zilele trecute o anonimă la redacție în care am găsit o știre senzațională pentru dumneavoastră! Am fost sfătuiți să luăm un interviu consumatorului dependent de Grand Papa fin, frăgezit cu vin și să mediatizăm dependența lui, care îi va aduce premii fabuloase, un circuit în jurul lumii, sănătate la superlativ și descoperirea elixirului tinereții. Am contactat consumatorul dependent telefonic, iar acesta a acceptat interviul în schimbul a trei pachete de covrigei sau biscuiţi Grand Papa cu eticheta promoţională pentru a-și spori șansele de câștig a marelui premiu:1x excursie-circuit în Riviera Italiana – Nisa – Provence sau a premiilor zilnice, câte un troler Lamonza. Ne-am interesat pentru dumneavoastră și puteți înscrie codurile toată luna lui iulie și până pe 14 august, 2017, dar grăbiți-vă: dependența de covrigi cu gust diVin se extinde în România.
Am dorit să știm ce covrigei frageziti cu vin preferă consumatorul nostru, iar răspunsul lui a fost categoric:
-Un pachet să-l pot ronțăi la micul dejun, unul pentru prânz și altul pentru cină. Să-mi asigurați consumul pentru o zi!
Iată ce produse am ales care să ne asigure răspunsurile intervievatului:
 1) Grand Papa Covrigei frăgeziți cu vin alb, sarea de mare, vinul alb și semințele de susan oferă o perspectivă optimistă asupra zilei care urmează. Se potrivesc cu un iaurt, cu un ceai parfumat sau o cafea.
 2) Grand Papa Covrigei frăgeziți cu vin roşu, garnitură pentru friptura de vită sau de pui de la masa de prânz. Gusturile  și aromele de piper,  lămâie şi boia dulce trasformă masa de prânz într-o feerie de senzații.
Mănânci, nu te mai saturi de ronțăit și îți dorești ca punga să fie fără fund...
3) Grand Papa Covrigei frăgeziți cu vin rosé sunt alegerea ideală pentru cină. Mixurile de semințe de cânepă și ierburi aromate, plus parfumul vinului combat insomnia și grijile cotidiene, astfel că după consumarea lor vom avea asigurat un somn liniștitor.
Înarmați cu întrebările și cu pachetele de covrigei, ne-am prezentat la domiciliul certățeanului dependent și iată ce ne-a declarat:
Consumatorul de covrigi cu gust diVin: Dependența de produse Grand Papa cu eticheta promotionala este cea mai sănătoasă și benefică datorită următoarelor motive:
1) sunt cei mai buni  și cei mai sănătoși covrigi din lume
2) sunt ieftini și cumpărarea lor poate îmbogăți consumatorul prin premiile pe care acesta le poate câștiga
3) consumul lor crește apetitul de viață
4) fiindcă vinul este un medicament, combinația cu grâul este divină, iar produsul vindecă orice afecțiune, inclusiv stările de depresie
Reporterul: Ce sfat aveți pentru români?
Consumatorul de covrigi cu gust diVin: Sfătuiesc toți concetățenii să se deprindă cu gusturile fine și alimentele sănătoase! De când mă hrănesc cu produsele Grand Papa nu mai am dureri de stomac și de dinți, sunt optimist și am energie suficientă chiar și pentru eforturi susținute.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu