Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 21 iulie 2017

Gelato Siviero Maria și Dragoste infinită...

Scot din congelator Gelato Siviero Maria și sunt fericită fiindcă voi simți gustul dragostei infinite dintre un bărbat și o femeie: în anul 1958, un italian a făcut manual cea mai bună și consumată înghețată din lume pentru soția sa, Maria.
Voi consuma tacticos cu lingurița dragostea cu aroma de amaretto a lui Guglielmo Visani pentru Maria. Fără să vreau îmi vine o întrebare în minte: „Dar eu am fost iubită atât de mult, încât cineva să gătească sau să facă un gest copleșitor pentru mine?”
Am fost iubită cu toată flacăra ființei, apoi urâtă cu aceeași intensitate distructivă și cred iubită mocnit după aceea, în tăcere, sub cenușa aparentă a uitării, din moment ce după ani și ani spune cât de mult îl doare despărțirea. M-a iubit violent, tocmai de aceea faptul că mocnesc în inima lui și acum, nu-mi produce plăcere.
Îmi amintesc multe nopți geroase, când cineva cobora din pat să facă focul pentru mine și se-ntorcea cu cana fierbinte de ceai wild cherry știind cât îl ador! Dragostea poate fi prezentată într-o cupă de înghețată, într-o cană de ceai fierbinte, scrisă pe petalele unei flori, în cuvinte frumoase și obligatoriu sincere și în gesturi.
Urmează episodul unei ierni bacoviane și imaginea lui pe jumătate înghețată, după ce a mărșăluit 20 de kilometri pe jos, prin locuri pustii, fiindca era oprită circulația să vină cum mi-a promis. M-a ținut multe ore în brațe să se încălzească și-acum nu știu nici macar unde este!
Alt episod? El zâmbind fericit fiindcă m-am despărțit de ex, apoi întrebându-mă șoptit:„Îmi dai cea mai mică speranță acum, după ce între voi s-a terminat totul?” Pe măsură ce tăcerea era însoțită de lacrimile din ochi-mi triști, hotărârea lui amară luată de-aș răstigni inima de dragul meu: „Lasă, nu-i nimic! Mai așteapt. Poate voi avea noroc într-o altă viață. Am înțeles, mă duc să ți-l aduc!”
Acesta a fost filmul vieții mele, dar începe Dragoste infinită și trebuie să-mi răcoresc frustrările...
Îl văd pe Kemal și îmi vine să înghit pe nerăsuflate desertul aerat și înghețat.
-Dacă există în univers o creatură atât de frumoasă, de ce nu am șanse să o ating? Ce corp, ce ochi, ce păr, ce buze! O avea și sufletul la fel de frumos?
Kemal, frumosul căruia îi scânteiază ochii când iubește și când este nedreptățit, bărbatul care iubește ocrotitor ca o ploaie liniștită după o secetă îndelungată mi-a vrăjit inima, dar el trăiește numai pentru Nihan.
Dragostea lor infinită este izvor de nenorociri. Cei dragi sunt uciși sau arestați, iubirea masacrată de răutatea celor din jur.
Of, iubirea lor infinită se sfârșește brutal pe pământ și sincer, nu știu dacă există șanse să continue în cer, iar gândul acesta mă face să termin toată cupa cu Gelato Siviero Maria!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu