Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 14 iulie 2017

Fii oaspete VIP la Pensiunea Aqua Villa!

E vremea vacanțelor, când valurile-și schimbă culoarea pentru a fi mai seducătoare ca niciodată, când peștii înoată zglobii sub sărutul tandru al sălciilor pletoase. Ni se dăruiește pământul țării mai mult ca niciodată să-l iubim și să-l dezmierdăm în voie, se dezbracă de mistere orice ținut, iar dantela miturilor ne acoperă păcatul voluptății!
Cum să nu trăim povestea unică de iubire cu cel mai tânăr pământ al țării, așa de fraged, încât are zâmbet de nuferi, așa de seducător, încât ai vrea ca vacanța să nu se sfârșească?
Ziua I.
M-am gândit că la pensiune Delta Dunarii Aqua Villa pot să-mi reunesc familia și să-i ofer fiecăruia distracție maximă, în funcție de vârstă. Astăzi, Matei, mezinul familie este regele. Trebuie să se simtă unic, special să i se pară că este prințul universului la picioarele căruia fericirea este adusă pe tavă. Voi reuși? Îl vor seduce plaiurile acestea sălbatice pe copilul pretențios, deprins cu lucruri extrem de scumpe și cu plimbările prin mall? Va plânge după tableta lui?
-Astăzi eu voi fi regele, întreabă cu ochișori de mură plini de uimire? Ce aș putea să aleg? Mi s-a spus că locul este plin de țânțari.
Copilul este ușor lipsit de tact, dar gazdele noastre îi prezintă oferta.
-Puteți pescui, domul Matei, apoi peștele dumneavoastră va fi preparat la bucătăria pensiunii noastre. După aceea ce-ați zice plimbări cu iahtul în Delta Dunării? La întoarcere veți asculta poveștile pescarilor la gura focului.
-Povești de groază, cu monștri marini?
-Da, cele mai înfiorătoare povești!
Gazdele satisfac nevoia de utilitate a copilului, îi potolesc setea  de mister și îi oferă accesul la luxul pe care-l vede doar în filme. În mod sigur nu se va plictisi. Noi, maturii, acceptăm programul stabilit de el.
Mâncarea a fost delicioasă, mai ales că peștele a fost pescuit de noi, cafea, apă plată și minerală am avut din belșug, ochii s-au desfătat admirând frumusețea, sufletul s-a îmbogățit cu oameni generoși și povești.
Nimeni nu a pus mâna pe tabletă sau pe telefonul mobil, în schimb am făcut multe fotografii.

Ziua a II-a
Sunt fericită că prima zi nu a fost ratată, iar prințișorul abia a așteptat să se trezească și nu a mai fost morocănos dimineața!
-Se poate să fiu tot eu prinț și să repetăm ziua de ieri, întreabă plin de speranță? 
-Aici nicio zi nu seamănă cu cealalătă, răspund gazdele. Cine este în centru atenției azi?
-Sportivii familie, răspund simplu, arătându-i pe sora și pe cumnatul meu.
Mișcarea nu face rău nimănui, așa că ne mișcăm după cum ne permit anii și articulațiile.
Este captivant și să-i privești pe oamenii dragi practicând sport în împărăția capricioasă a apelor și îmblânzind-o prin voința lor!
Doar la tir cu aer comprimat ne reunim din nou. Aerul curat din jur, timpul binecuvântat petrecut împreună, râsul cristalin și sănătos provocat de mișcările stângace sau complet ratate ale sportivilor ne vindecă de stresul cotidian, de tristețe și înstrăinare...

Ziua a III-a
În sfârșit a venit ziua mea. Mă întreb ce voi propune, dacă s-au sfârșit opțiunile? Nici pe departe gazdele nu sunt în pană de idei! Ne pun la dipoziție bicicletele pentru a explora vegetația pe alocuri virgină din jur. Apoi ne urcăm în șalupă sau în barcă și despicăm frumusețea fluidă și tulburătoare a Dunării. Visez cu ochii larg deschiși, mă hrănesc cu peisaje, iau pulsul locului și colecționez povești în timp ce Matei înghite informațiile pe nerăsuflate.
Ziua a IV-a
Ultima zi, ultima noapte a unui sejur de vis. Parcă am venit acum un sfert de oră. Părinții mi-au întinerit aici.
E ziua lor. Oare nu a mai rămas niciun fel de distracție? Când pensiunea are piscină, toată lumea este liberă să se relaxeze aici!

De ce recomand Pensiunea Aqua Villa? Pentru că are oferte tentante pentru toate vârstele.
Timpul se oprește-n loc aici, iar vacanța de lux petrecută pe aceste meleaguri se-ntipărește-n inimă pentru toată viața!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu