Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 10 februarie 2018

Ajut-o să se facă frumoasă pentru tine!

Aștept cu nerăbdare cea mai frumoasă perioadă din viața mea! Sunt fericit, fericit, fericit! Urmează Ziua Îndrăgotiților, venirea primăverii, deci zilele în care ea înflorește pentru mine, ele se fac frumoase pentru voi, dragi bărbăți! În aceste clipe de triumf de viață (că doar ele dau viață urmașilor noștri) îmi vine să-i dau inima din piept pentru că știu că mâinile ei măiastre ar pune-o la loc și mi-ar vindeca trupul și sufletul.
Nu voi pierde niciun prilej să-i ofer cadouri, să o ajut să se facă frumoasă pentru mine! Menirea femeii este să fie bună și frumoasă. Eu am pariat pe generozitate și m-am ales cu o soție care are toate calitățile din lume.
Of, chiar dacă trec prin cea mai grea perioadă din punct de vedere financiar, ceva definit foarte bine de Eminescu în versurile:
„Ah! garafa pântecoasă doar de sfeşnic mai e bună!
Şi mucoasa lumânare sfârâind săul şi-l arde.
Şi-n această sărăcie, te inspiră, cântă, barde -
Bani n-am mai văzut de-un secol, vin n-am mai băut de-o lună” am în magazinul online Dwyn un aliat fiindcă acceptă să plătesc în rate. Priviți acest document și profitați de oportunitate!
Așa este Dwyn Shop! Se gândește la fiecare om în parte, știe ce înseamnă să fii pus în imposibilitatea de a-ți arăta aprecierea față de persoana iubită. Empatia este dusă la apogeu și prin faptul că ambalează cadoul și ți-l trimite acasă, fiindcă da, poți să ai un sef uricios, care să nu te lase să te duci să-i cauți un cadou...
Știind că am salariu „după buget”, Dwyn mai face o concesie: oferă reduceri de prețuri de la 35 %, la 50%.
Altă întrebare, altă oportunitate am vrut să spun! Sunt bărbat și sunt puțin descumpănit. Oare cu ce aș putea să o impresionez? Aceleași inimioare siropoase? Aceleași cutii cu bomboane? Unele se topesc înainte de a fi mâncate, în plus îngrașă și produc carii.
 Flori? Se veștejesc și îmi este și milă când le pune la gunoi amintindu-mi ce mândre au fost odată!
Aș vrea un dar care să ne lege, de care să ne bucurăm amândoi.
Nu sunt un bărbat egoist! Ce credeați că-i cumpăr aragaz sa faca de mâncare pentru toți ai casei, dar să-i spun: „Unite, iubita, ce cadou ți-am luat eu ție”?
Dwyn mă consiliază din nou, punându-mi la dispoziție Produse pentru îngrijire personală
Îmi stau la dispoziție peste 1000 de produse: usăcătoare de păr, ondulatoare păr, aparate manichiură/pedichiură, epilatoare, cântare electrice, îngrijire dentară și aparate de masaj, atâtea lucruri utile la care nu m-aș fi gândit și care ne-ar putea apropia!
De pildă, mi-ar plăcea să stau in spatele ei și mânuind cu dibăcie

Ondulator de păr Remington CI63E1 Dual Curl 

să-i umplu spatele de cârlionți aurii! Da, să o fac frumoasă cu mâinile mele, știți de ce? Fiindcă eu îi pun cearcăne în jurul ochilor când sunt bolnav, iar ea nu se dezlipește de patul meu, îmi pune pe frunte comprese reci și repetă de sute de ori șoptit Tatăl Nostru .
Cel puțin 24 de luni (termenul său de garanție) voi fi stilistul și confidentul ei și voi avea prilejul să-i ating părul mătăsos. De ce să-l atingă o persoană străină, care nu-l iubește?
Dar părul care nu se vede vă poate apropia la fel de mult? Știi momentee acelea când tu, bărbat plin de dorințe insiști, iar ea se înroșește și îți spune: „Iertă-mă, nu am avut timp să mă epilez!”
Eu sunt pregătit pentru momentul acela. Voi scoate din ascunzătoarea mea generoasă

Epilator Panasonic ES-ED96-S503 

și îi voi spune:„Nu-i nimic! Știu că ești ca o albină de harnică. Mă lași să te epilez eu?”
Mulțumesc Dwyn Shopcă scoți la suprafață tot romantismul din mine, că ne ajuți să ne condimentăm relația, că ne livrezi la domiciliu cele mai bune produse de îngrijire personală după plasarea comenzii, că ai reduceri mari de preț findcă știi că trecem prin momente financiare grele, că ești un prieten de nadajde al tuturor cumpărătorilor din România!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu