Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 25 februarie 2018

Minunea împăcării cu fotografia de nuntă în București...

Priveam ce minune reușise să facă un fotograf de nuntă din București. Noi eram tinerii aceia fericiți-fericiți care-și legau pe viață privirile una de cealaltă? Inimile noastre își promiseseră fericire și loialitate? Cum de povestea noastră de iubire nu respectase legea supremă a basmului, iar noi ajunseserăm la despărțire?
Mi-amintesc cum mi s-a făcut frică atunci fiindcă el mă iubea așa de tare și i-am spus:
-Nu-mi face asta, te rog! Nu mă iubi așa, căci nimeni nu m-a mai prețuit așa de tare și mi-ar fi greu fără ocrotirea ta și mă paralizează frica despărțirii...
Nu știu fusese vrăjitor sau fotograf nuntă cel care ne oferise serviciile de foto video nuntă ? Magia fericirii noastre era acolo, vie, prezentă în albumul nunții noastre realizat de cel mai bun fotograf nuntă București.
Il alesesem pe  Joița Lucian pentru modul sincer în care își expuse crezul artistic pe site-ul de prezentare al serviciilor foto video nuntă pe care le oferă.
Era genul de artist care își recunoaște deschis dezamăgirile și frustrările și nu ezită să prezinte lumea și viața așa cum sunt, deși este capabil să-i redea magia. Iată care dintre ideile sale m-au cucerit:
1) De fotografiile de la evenimente este responsabil în primul rând fotograful și după aceea cei care apar în poză. Un fotograf  nuntă priceput scoate tot ceea ce este mai frumos de pe chipurile mirilor, socrilor, domnișoarelor de onoare și nuntașilor obișnuiți. El nu se mulțumește să surprindă grimasele femeii frumoase pe care o strâng pantofii, ci îi exteriorzează comorile inimii.
2) Artistul adevărat își îndeplinește menirea chiar și de ziua lui. El sărbătorește prin muncă, iar dăruirea îi este răsplătită de oamenii recunoscători. Mi-a plăcut povestea lui Lucian Joița, cum a primit un tort la una dintre nunțile pentru care oferea firesc servicii de foto video nuntă de ziua lui.
3) Cel mai bun fotograf nuntă București participă la stagii naționale și internaționale de pregătire si se perfecționează permanent.
4) Un fotograf nuntă adevărat iși consiliază clienții cu privire la alegerea fotografului, actele necesare cununiei civile, sursa porumbeilor de nuntă și tarifele acestora.
Of, ne certasem prostește din nimic! Poate că așa sunt iubirile mari, nu mă atinsese cu vârful degetelor să nu mă rănească, dar eu am înțeles greșit o replică, pe el l-a rănit profund răspunsul meu. Ne-am supărat și cu fotografiile de nuntă pe masă, am hotărât să ne despărțim.
-Ia-le tu, mi-a spus cu lacrimi în ochi! Știu cât de mult ți-au plăcut și nu pot să te lipsesc de plăcerea de a le avea!
-Păstrează-le tu, te rog, i-am zis! Știu cât de mândru ai fost când cel mai bun fotograf de nuntă din București ne-a făcut albumul!
-Insist să le iei. Nu aș putea, nici dacă mi-ai da voie, să iau ce-ți place ție mai mult!
-Dar eu crezi că aș putea să fac asta, l-am întrebat privindu-l în ochi?
M-a luat în brațe, m-a sărutat fierbinte pe obraz și mi-a spus.
-Și până la urmă de ce ne despărțim noi? Iar frica aceea că te iubesc atât de tare? Nu vezi că și tu mă iubești la fel? Împreună am făcut fotografiile acestea, împreună trebuie să ne bucurăm de ele, mi-a spus hotărât!
Pozele acelea de nuntă aveau în ele magia fericirii pe viață fiindcă au fost făcute cu pasiune de un profesionist adevărat.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu