Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 4 august 2014

Made Romania garanția calității și a bunului gust

Iubesc România cu munții, apele, câmpiile, mâncărurile, obiceiurile, dar mai ales cu oamenii ei! Fericirea autohtonă este naturală, în timp ce cea surogat, obținută prin străinătate, se dovedește o iluzie. Îmi plac mărfurile românești, fiind sigură că astfel frații și surorile mele, vor câștiga o pâine la vatra lor, fără să-i lase pe cei dragi și să plece departe la cules de căpșuni!
Da, Made România este alternativa http://www.maderomania.ro/
pentru a ne amenaja locuința românește, pentru ca neamul nostru să rămână la vatra străbună și să ne bucurăm împreună de sărbători!
Când eram copil, patul din lemn al bunicilor mi se părea un Paradis. Adormeam în aroma aceea de mere și de gutui sedusă de povești, de sfârâitul fusului și de torsul pisicii care se culcușise la picioarele mele, de aceea, în amintirea acelor zile îmi doresc un pat din lemn http://www.maderomania.ro/dormitor/mobilserco-cadru-pat-max-160x200-cm
Aici voi simți îmbrățișarea copacilor falnici și mă voi lăsa legănată în imaginație de crengile acestora. Voi retrăi poveștile cu căsuțele din copaci, cu minuscule locuințe sculptate în ciuperci sau cu acoperișuri din turtă dulce ale colibelor ascunse printre copaci.
Și lângă patul acesta minunat care miroase a brad, fag sau stejar și îmi aduce freamătul verde al pădurii în dormitor, o noptieră în care să ascund bomboane, fructe și ciocolată pentru nepoțelul meu: http://www.maderomania.ro/paturi-si-noptiere/mobilserco-2x-noptiere-pat-lora
Vreau să văd degetele curioase, delicate și pofticioase scotocind în căutarea comorilor dulci.
Să-i veghez somnul și copilăria, iar eu să redevin copil...Vazele de ceramică să fie pline de flori de toate culorile, în funcție de anotimp: http://www.maderomania.ro/decoratiuni1/faimar-vaza-galbena-din-ceramica-39cm
Decorată astfel și umplută până la refuz cu dragoste, locuința mea va fi o oază de fericire și de liniște deplină pentru toți oaspeții. Lemnul, argila, sticla sunt materii prime naturale ce pot fi înfrumusețate cu produse de artizanat. O cergă așternută pe pat, un servețel cusut cu flori pe noptieră îmi vor reaminti permanent că am rădăcini românești și că frumusețea autohtonă nu va pieri niciodată. Fie ca generațiile viitoare să fie crescute în spiritul eternității românismului!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu