Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 2 august 2014

Paradisul curățeniei

Visez la un Paradis al curățeniei personalizat, în care cada, chiuveta și toate celelalte obiectele sanitare să fie de calitate ireproșabilă și să-mi definească firea visătoare. Să mă regăsesc în mediul intim, în care îmi îngrijesc trupul pentru a fi un adăpost perfect pentru suflet și pentru comorile sale. Imaginația să atingă cele mai înalte sfere, cât stau în cada plină cu apă în care am presărat petale de trandafiri și beau din cupa rece de șampanie pentru a sărbători biruințele vieții...
Există un peștișor de aur care îmi poate îndeplini dorințele legate de baia personalizată. L-am găsit aici: http://www.saniclas.ro/
și ar fi nedrept să păstrez oferta doar pentru mine!
Într-o cadă rotundă, cu hidromasaj, mă voi simți regină. Costă 6885.00 LEI, dar este garantată 15 ani!
http://www.saniclas.ro/cada-190x95cm-cu-hidromasaj-artemis-model-adonis-130420711128.html


15 ani de răsfăț garantat! Să am masajul asigurat la orice oră din zi și din noapte să-mi pot oferi răsfățul pe care-l merit! Nu sunt egoistă, așa că, deși am gusturi de regină, de ele vor beneficia întreaga familie. Vom face o listă de așteptare la cada cu hidromasaj. În timp, plănuiesc să fac două băi în casă dotate regește pentru cei ce-mi sunt dragi.
Dar nu pot sta mereu în cadă, așa că am nevoie și de un lavoar personalizat: http://www.saniclas.ro/lavoar-de-perete-60cm-roca-gama-frontalis-a327581000.html
al cărui termen de garanție este toată viața. Cu 2036.00 LEI înlătur cheltuielile inutile necesare înlocuirii componentelor uzate din baia mea. Oglinda imensă încadrată în ramă albastră mă va ajuta să privesc cu optimism toate diminețile, chiar și cele melancolice cu ceață și ploi nesfârșite de toamnă. În fața ei îmi voi spune dorințele ascunse și îmi voi pregăti chipul pentru o nouă zi, având grijă de părul, de dinții și de fața mea. Acuratețea imaginii reflectate în ea mă va ajuta să realizez un machiaj cât mai aproape de natural...
Nicăieri ofertele nu sunt mai avantajoase, iar termenul de garanție atât de mare!
Baia este imperiul curățeniei fizice și spirituale, de aceea merită să investim în ea toți banii din lume!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu