Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 3 august 2014

Ținută impecabilă cu Philips

”Un regat, dau un regat pentru ca hainele mele să arate impecabil ca scoase din cutie”, am spus! Mă săturasem de ultimul fier de călcat, care-mi arsese toate cămășile și rochiile din mătase naturală și din pânză topită. Ultimul își bătuse joc de hainele mele pătându-le și lăsându-mi în ele găuri imense, cele dinainte lăsau cute și bucăți întregi boțite, de-mi era rușine să ies pe stradă așa. Mi s-a întâmplat să rămân fără rochia de domnișoară de onoare, să-mi compromit rochia de nașă, să încropesc o ținută pentru botezul nepotului meu, din cauza fierului de călcat lipsit de randament.
- Uite, dragă, ăsteia i s-a stricat fierul de călcat, șușoteau femeile bârfitoare.
- Poate că am să-ți angajez o menajeră care să-ți și calce, dacă te măriți cu mine, îmi spuse logodnicul meu!
-Marca Philips este garanția calității, m-a împăcat cea mai bună prietenă. Hai să căutăm împreună ceva deosebit!
I-am urmat îndemnul și am descoperit  minunea:

WardrobeCare Masă de călcat integrată

 Recomandările specialiștilor m-au convins:
”Sistemul de îngrijire a garderobei Philips GC9940/05 permite călcarea fără efort, de la configurare până la depozitare. Placa de călcat activă este combinată cu un fier de călcat puternic, pentru rezultate profesioniste când călcaţi acasă.”
6.205,15 LEI
Asta îmi doream. Să nu mai eșuez în visul meu de a arăta mereu ca scoasă din cutie. Hainele au nevoie de un look impecabil ca și purtătorii lor. Investiția aceasta în propria imagine asigura un succes cert. Cum nu sunt egoistă, voi oferi prietenelor un abonament la sistemul meu de călcat să se bucure toată lumea de produsul-minune!
 Ce mai rămânea de făcut? Să-mi caut un expressor de cafea, pentru a avea acasă cafeaua perfectă: http://www.philips.ro/c/saeco-espresso/xelsis-evo-espressor-super-automat-hd8954_09/prd/
Ce recomanda produsul? Faptul că chiar și utilizatorii exigenți pot obține cel puțin 6 profiluri  de cafea personalizată și maxim 9 băuturi. Ador cafeaua cu lapte, așa că existența carafei pentru lapte cu funcție completă și dublă de curățare automată reprezintă accesul meu la fericire.Rețeta fericirii propusă de Philips.ro este simplificată și la îndemâna oricui: în timp ce ne călcăm hainele cu produse care asigură performanța putem savura o cească de cafea în compania celor mai buni prieteni, iar poveștile să ne impună ritmul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu