Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 17 septembrie 2017

Aliniază-te la start, campionule!


Îmi aduc aminte lacrimile care mi-au apărut involuntar cand am vizionat filmul cu același nume, iar copilul crescut de tatăl campion rămâne singur pe lume, strigând cu toată puterea:
-Campionuleee! Campionuleee!
Din cauza loviturilor dure luate in cap și în ficat, jucătorul de box se stinge lăsându-și copilul mândru de victoria sa și asigurat din punct de vedere financiar, dar al nimănui.
În lumea campionatelor de blogging nu se moare, iată de ce trebuie să participați cu încredere! Nu pot să vă spun că înfrângerile nu dor, dar trupul vă rămâne intact, în plus puteți obține premii pentru cei dragi și rămâneți și în viață. Participând la concursuri, deveniți cunoscuți și apar și colaborările, contractele, banii pentru ceea ce scrieți, dacă scrieți cu suflet.
Cu un blog puteți câștiga bani, tricouri și tablouri personalizate, gadget-uri făcând nenumărate bucurii celor dragi! Blogul meu a devenit sursă de fericire și pretext de curiozitate. Îmi place când cei din familie mă întreabă:„Ce ai mai câștigat cu blogul tău? Îmi dai mie?”
 Concepeți articolele în intimitatea căminului dumneavostră, le înscrieți în concurs și așteptați! Chiar dacă rezultatele nu sunt favorabile, tot câștigați: ați trasmis un mesaj de suflet, v-ați îndeplinit menirea de formatori de opinie, lumea vă citește și cine are nevoie de condeiul și de stilul dumneavoastră, vă caută!
Pe platforma BlogAwards se organizează Blogathon 2017, campionatul celor mai bune articole scrise pe blog în diferite campanii, în perioada 5 Septembrie – 24 Noiembrie, iar primii 40 de clasați pot obține următoarele premii:
-un tricou de blogger participant, personalizat după dorință, premiu care se acordă fiecărui participant
premii ce vor fi distribuite, în funcție de poziția din clasament:
- 10 selfie-stick-uri
- 25 de seturi de casti
- 3 baterii externe de 2000 mAh
- un incarcator auto
- 2 mp3 playere
- 10 mousi optici.
Campionuleee, aliniază-te la start, ce mai aștepți! Oricum nu poți sta o clipă fără să scrii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu