Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 30 septembrie 2017

Interviu cu cel care a degustat din apa vieții

Reporterul: Sunteți eroul necunoscut care v-ați dat viața pentru aceste pământuri binecuvântate de Dumnezeu, deci trăiți veșnic, chiar dacă nu mai aveți niciun urmaș în viață care să vină să vă smulgă buruienile de pe față, să vă pună o floare la cap și să vă aprindă o lumină. Vă rog să ne iertați că am pierdut în vremurile moderne cultul eroilor! Ce v-a făcut să mergeți la război cu pieptul deschis?
Eroul eroilor: Dumneata, nu ai băut niciodată din apa vieții? Apa aceea minerală care iți umple sufletul de mulțumire, care te răcorește oricâte flăcări ard în tine și care spală toate amărăciunile din suflet? Ea are o compoziție unică între toate apele acestui glob, este apa-aur care se găsește numai pe acest tărâm de plai.
Pentru ea m-a dus la război. Mi-am lăsat părinții și frații, copiii și nevasta, patul cald și camera confortabilă.
Am băut apă din urmele cailor și am dormit pe așternuturi de noroi. Am flămânzit cu zilele, iar când stomacul nu mai putea fi consolat cu nimic, ne opream si mancam iarbă ca animalele!
Reporterul: Domnule, râdeți de mine? Cum să se facă război pentru apă?
Eroul eroilor: Este apa care de 210 ani umple paharele cu sănătate ale românilor. O bei și spală bolile din organism, alungă afecțiunile cardiovasculare, tratează bolile endocrine, pune pe fugă dischinezie biliara, este leac pentru  boli digestive, ține la depărtare respectabilă tulburarile renale si ale aparatului urinar, nevroza astenica, boli dermatologice, metabolice si de nutritie. A concurat cu toate apele acestei lumii si s-a întors acasă campioană cu  medalia Targului International de la Viena (1873), apa de Borsec fiind numita "Regina Apelor Minerale", a câștigat apoi medalia de argint si Diploma de Onoare la expozitiile organizate in 1876 la Berlin si  se mândrește cu Diploma de Onoare a Expozitiei de la Paris (1878).Pentru ea mi-am dat viața și aș muri a mia oară să aud că i-ați vândut izvoarele sau i-ați otrăvit fântânile.
Reporterul: Încă nu am făcut asta și nădăjduiesc ca providența să de înțelepciune celor care ne conduc și să n-o vândă! Vă dau o veste bună: apa naturală minerală Borsec conduce în topurile brandurilor românești!
Eroul eroilor: Ce-nseamnă brand?
Reporterul: Un produs care ne definește și ne recomandă peste hotare. Iată că jertfa dumneavoastră a rodit înzecit! Aveți un mesaj pentru noi, românii de azi?
Eroul eroilor: Am iubit cu patimă acestă apă și mi-am dat viața pentru ea. Fiți recunoscători și nu beți altceva, dacă vreți să experimentați nemurirea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu