Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 5 septembrie 2017

Școala vieții începe toamna

Școala vieții începe cu adevărat toamna. Mi se pare că abia acum plătim pentru nepăsarea din timpul verii, când zilele se scurtează și nopțile se lungesc, când petrecerile se țin lanț, iar pădurea își scutură pletele multicolore peste dealuri.
La început îi cad suvițe colorate alcătuind covoare foșnitoare pretutindeni, apoi pădurea chelește și ea ca o femeie care nu a avut deloc grijă de părul ei.
Toamna ne învață dragi femei, să reparăm tot ce i-am greșit vara părului. L-am vopsit de nenumărate ori și l-am agresat cu tot ce ne-a căzut la îndemână. L-am băgat in nisip și în apă sărată, l-am obligat să se ardă la solar și dorim ca el să-și păstreze suplețea, strălucirea și aspectul catifelat din tinerețe.
În curând vom ieși cu capul gol pe ploaie, vânt și ceață. Când buclele își vor pierde rapid forma sub ploile și rafalele de vânt, vom fi nemulțumite de el înainte de a-l ajuta.
De-a lungul vieții părul a fost tapat, electrizat, otrăvit cu diverse substanțe, nevoit să treacă de la temperaturi de 0 grade, la călduri moleșitoare.
A sosit timpul să-l ajutăm puțin cu Produse Matrix.
Cele șase game de produse șterg toate greșelile pe care le-am comis asupra podoabei capilare:
-unele protejează culoarea părului ca să nu fim nevoite să-l obligăm să înghită mereu chimicalele din vopsea
-revigorează părul distrus și fragilizat de coloranți, substanțe de permanent și poluare
-hidratează părul
-revigorarea scalpului pe care l-am neglijat, de parcă rădăcina părului nu ar fi fixată în el
-lipsa de volum cauzată de agresiuni fizice și repetate asupra fierlor de păr
-păr încâlcit sau electrizat.
Părul are nevoie de îngrijire permanentă ca în toamnele târzii ale vieții să nu ne pierdem suvițele, așa cum pădurii îi cad frunzele.
E toamnă iar și ne îndreptăm cu toții spre porțile deschise ale școlii vieții. Trebuie neapărat să fim prezenți la orele de conservare a frumuseții!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu