Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 4 septembrie 2017

După un timp, greșelile se prescriu

De câte ori comit o faptă condamnabilă, de care mă rușinez, îmi amintesc în compensație principiul biblic: „Cine este fără păcat să arunce primul cu piatra!”
Dar ce te faci când te trezești lovit de pietrele celor cu mâinile pătate și cu fețele negre de răutate și de erori???
Chiar și pentru faptele condamnate prin lege există prescriere, de aceea știu că tot ce am făcut urât, rău, condamnabil se șterge în timp, dacă peste erorile care dispar scriu fapte bune.

Iar dacă am judecători  cu sutele pe Pământ, apărătorul meu, ca al tuturor oamenilor deznădăjduiți din acestă lume se află în cer. El știe ce anume m-a determinat să calc greșit sau să hotărăsc eronat. Da, știu sigur că acolo, sus CINEVA mă iubește și șterge El toate greșelile pe care le-am făcut cu sângele nevinovat al Fiului Său. Ce poate fi mai minunat decât asta?
Legat de posibilitatea de a șterge singuri ceea nu ne place din viața noastră, hai să nu ne mințim ca în basme! Vorba cântecului:„Ce-ai omorât, omorât rămâne!”, de aceea trebuie să fim atenți să nu ucidem speranța, încrederea, bucuria celui drag!
Este bine totuși că există pixul Fixion, adus în România de Dacris și împlinește 10 ani!
La mulți ani, Pilot Fixion! Tu scrii, ștergi și rescrii dându-ne o lecție importantă de viață.
Noi, cei care greșim fiindcă acționăm, învățăm că numai rescriind pagini frumoase de fapte și viață ni se prescriu erorile, iar prescrierea lor este de origine divină! Poate de aceea unii oameni nu pot să o înțeleagă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu