Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 31 martie 2017

Cine nu are husă și folie de protecție să-și cumpere!

Colaj de coșmaruri cu smartphone-ul neprotejat

1) E miezul nopții. Miros de fum înecăcios intră din toate părțile în dormitor. Mă ridic cu greutate. Mă doare capul de frică. Deschid ușa apartamentului să văd de unde vină vâlvătaia. Simt că gâtul și ochii mei au devenit guri de furnal. Apartamentul vecin este în flăcări. Iau smartphonul să sun la urgențe, dar mă impiedic de pragul ușii și îl scap pe gresie.
Salvarea noastră se face fărâme. Încerc să strig, dar fumul mă îneacă. Tușesc și scot sunete guturale, pe scară nu este nimeni.
-Ah, dacă aș fi avut husă și folie de protecție eram salvați, așa vom muri arși de vii, repet șoptit.
Bărbatul iubit care doarme alături de mine se trezește speriat:
-Ai visat urât, iubita?
Ne trezim amândoi și mergem la bucătărie să bem un ceai. Îi povestesc coșmarul.
-Chiar trebuie să cumperi husa de silicon pentru Allview, draga mea, ai văzut cât de providențială este protecția telefonului tău!

 2) -Iubesc tale, tale mult toate luclulile tale, îmi spune Matei privindu-mă cu ochii migdalați. Știi am să-i dau înghețată telefonului tău și-l voi învăța să înoate.
Fiindcă-l iubesc mult de tot, cum iubește el lucrurile mele, îl las uneori să se joace pe telefonul meu. Fermecată de chipul său proaspăt, nu am timp să reacționez când înfige mânuțele în telefonul meu și fuge cufundându-l în cutia de înghețată cu mentă și ciocolată.
-Ce s-a muldălit! Să nu te supeli pe noi că ne-a plăcut înghețata, spune tacticos, apoi fuge la chiuveta din bucătărie, se-nalță pe vârfuri și-l bagă sub un jet de apă!
-Ce-al fi să jucăm un fotbal cu smaltphone-ul tău?
-Nu poți face asta până nu cumpăr folie de sticla securizata pentru Allview, îi spun. 
Mă trezește un râs puternic de bărbat:
-Iar te joci cu Matei, iubito? Ce-ar fi să facem și noi un Matei mic? Eu nu i-am dat înghețată smarthone-ului tău să mănânce să știi, nici nu am jucat fotbal cu el.
3) -Nu ai fost în stare să-mi dai un telefon de ziua mea să-mi zici: „La mulți ani”? Ce băiat frumos ți-am dat eu! Cât de bine l-am crescut ca să te bucuri tu de eforturile mele?
-Mămico, mi-am scăpat telefonul în zăpadă și s-a blocat. Vă respect și vă iubesc, dar nu uitați că și mama mea v-a dat o noră la fel de frumoasă și de educată cum este fiul dumneavostră! Vă rog să-mi acceptați scuzele și să nu mai plângeți. Vom veni mâine cu un cadou frumos.
-De ce nu ți-ai luat husă și folie de protecție, dacă ești așa neglijentă? Dar când veți avea un copil, îl scapi și pe el în zăpadă???
Cearta începuse să degenereze, când am auzit o șoaptă dulce-n ureche:
-Iubito, nu mai amâna! Ia-ți husă și folie de protecție pentru smartphone și nu uita, mâine chiar este ziua ei! Ai grijă să o suni că fain băiat ți-a mai dat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu