Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 18 martie 2017

Costume Ricardo Montesi și poveștile lor de succes

Am plecat să cuceresc lumea într-o pereche de blugi...

Tănăr sunt, ferice sunt, „de nimeni nu depand”, mi-am terminat studiile și acum plec să cuceresc lumea. Sunt bărbat și asta nu-mi ocupă tot timpul...De-aș fi fost femeie, aș fi avut în cap numai rochii, poșete, cosmetice, bijuterii și pantofi. Aș fi întârziat la interviul de angajare fixat astăzi la o multinațională de succes la care-mi doresc să lucrez de când eram student, schimbându-mă de zece ori, machindu-mă de patru, fâțâindu-mă prin fața oglinzii o oră! Dar fiindcă sunt bărbat de bărbat, în zece minute sunt gata.
Emoții nu am. Mi-am făcut temele. M-am interesat pe internet și știu tot despre ei, mi-am pregătit răspunsurile la întrebări, atitudinea, calmul, îi voi surprinde cu punctele mele forte. Tricoul este curat, blugii îmi vin bine, dinții strălucesc, zâmbetul gata să se producă.

Confundat cu reprezentantul de la vânzări

Sediul îmi dă fiori! Clădirea impunătoare înghite în dimineața acesta sute de oameni îmbrăcați eleganți. Bărbații par ca scoși din cutie. Ținutele lor clasice sau moderne, cabrate, în culori cuminți sau îndrăznete cu siguranță că sunt noi. „Doar nu-și schimbă costumele în fiecare zi? Dacă este așa, m-am nenorocit! Eu până acum m-am ghidat după principiul: Nu haina face pe om!”
Mă simt ca un intrus. Parcă aș fi venit la interviu îmbrăcat în pijamale, în timp ce ei defilează în haine de gală. Un bărbat parfumat discret și proaspăt ras s-a atins din greșeală de mine. Mâinile mele au simțit stofa de calitate, lâna fină din care era croit perfect costumul și am avut senzația că am mângîiat oaia sau iarba când este plină de rouă, preț de-o clipă. La informații stă o minunăție de fată, cum nu am mai văzut în viața mea!
Ochii verzi și migdalați, părul blond și des, îi curge în valuri pe umeri oprindu-se în talie, rochia scumpă pune în valoare decolteul, pielea de fildeș,  risipa de tinerețe și frumusețe. Mai întâi visam la slujbă, acum aș vrea să cadă la picioarele mele rochia asta, iar din ea să răsară crinul acesta imaculat și nevinovat care să mi se dăruiască...
-Eu, eu, eu...
Limba se împletecește, creierul refuză să gândească, mă înroșesc și mă holbez ca un școlar când sunt prins copiind...
-Sunteți așteptat pentru noile comenzi. La noi ținuta angajaților este obligatorie și se poartă costume Ricardo Montesi! Este adevărat că oferiți clienților produse care se păstrează o viață, dar colegii mei vor haine care sunt la modă în 2017. În plus, ne bucurăm că totul este creat în România, iar banii noștri ajung la conaționali. Și nu putem uita grija dumneavostră față de clienți: retușuri gratuite, posibilitatea achitării în rate a costumului...
Pot blugii mei prespălați și rupți (la modă, de!) să îndrăznească să aspire la mâna acestei dive sau să spere că vor lucra în aceeași clădire cu ea? Va accepta ea că sub tricoul alb stă un suflet de aur pe care nu ar trebui să-l piardă sub nicio formă și în fine, un geniu plimbă acestea haine ieftine prin fața ochilor ei?
-Domnișoară, abia reușesc să spun încurcat, eram programat pentru un interviu astăzi, dar mă simt foarte foarte rău. Vă rog să-mi obțineți o reprogramare!
-Vă este rău? Culorile feței dumneavostră se schimbă din secundă în secundă? Pot să vă dau un pahar cu apă sau o cafea până obțin amânarea interviului?
-Dați-mi tot ce doriți dumneavoastră? „Sper că nu am zis Dați-mi mâna dumneavostră!”
-Doriți să chem salvarea, insistă ea?
-Dumneavostră sunteți salvarea mea, îmi scapă porumbelul din gură! Adică ajutați-mă să obțin reprogramarea la interviu.
Ea pleacă. Mă gândesc să simulez un leșin numai să-mi pună mâinile pe frunte și să fie așa de aproape de mine, încât să pot trage cu ochiul în decolteul generos. Nu. Nu trebuie să-mi forțez norocul! Deja toți se uită cu subînțeles la hainele mele.
Revine zâmbitoare:
-Vă așteptăm după o săptămână, iar până atunci aveți grijă de dumneavostră, îmi spune, iar la plecare îmi întinde o carte de vizită.
O iau fericit, spun „Sărut mâna!” și părăsesc cât mai repede locul minat.
-Mi-a dat numărul de telefon! Farmecul meu a dat-o gata, strig pe stradă, iar lumea mă suspectează de nebunie.
Când mă depărtez suficent de mult citesc biletul meu către destinația fericirii:
www.e-costume-barbatesti.ro
Telefon: 0726.961.845, 0761.034.961
Email: contact@ricardo-montesi.ro

Cum spui cuiva cu diplomație:„Ia-ți și tu un costum Ricardo Montesi!”

De fapt ce făcuse ea? Îmi spusese cu diplomație că este timpul să-mi iau un costum Ricardo Montesi, apoi să mă prezint la interviu și să revendic ceea ce-mi (va) aparține.
În fond ce mă costa să investesc în propria imagine, în viitorul și în succesul meu? Bani ca să trec strada aveam, îmbrăcat la patru ace obțineam postul și mi-aș fi achitat în rate și costumul...
Am ales costumul bărbătesc albastru electric să o electrizez cu prezența mea.
Să își dorească ea să leșine sau să simuleze leșinul pentru a fi susținută de brațele puternice care poartă costumul! Să înțeleagă că numai un bărbat adevărat își permite să poarte haine făcute din lână 100% fiindcă a renunțat demult la lâna de pe trupul său...
La data stabilită m-am prezentat la interviu. Eram sigur pe mine. Am salutat-o, dar am trecut preocupat înainte. Atitudinea mea a supărat-o.
-Era mai simpatic în blugi, deși este fermecător în costum, mi s-a părut că o aud spunând printre dinți.
-Veți obține postul și vă vine impecabil costumul, a spus tare!
Interviul a durat 10 minute. Mai multe priviri și atenții au fost acordate costumului, decât competențelor mele.
Ea mă aștepta cu o cafea. I-am zâmbit și i-am mulțumit. Mâinile noastre tremurau așa de tare pe ceașca de cafea, încât a băgat cîteva înghițituri în buzunarul de la piept, dar nu-mi păsa. Obținusem slujba, iar ea îmi strecura discret numărul ei de telefon anunțându-mă că diseară este liberă.
De-atunci port numai costume Ricardo Montesi. De la ei mi-am comandat și pentru nuntă și pentru botez.
Am casa mea, familia mea, o soție frumoasă și iubitoare, doi copii reușiți și o carieră de succes.

 Inițial am investit 650 de lei, sumă achitată în rate, în fericirea care durează o viață!

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu