Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 15 martie 2017

Eu sunt salamul Semenic

Eu sunt salamul Semenic
#mâncarecunotificare.
Și când mi-e rău
Și mă-ncălzesc,
Galben mă fac
Și strig în gura maareee:
„Vreau la răcoare,
Vreau la răcoare!”
Am fost cândva viu și frumos
Un porcușor, un vițel sănătos,
Hrănit cu grâu de pe ogoare,
Zburdam cât era ziua de mare.
Dar Caroli m-a dat pe spate
Cu cea mai mare responsabilitate,
Să vă hrănesc și să vă cuceresc,
De toxiinfecții alimentare să vă feresc.
Și-așa mi-au pus o emblemă cochetă
Printre mezeluri am ajuns vedetă.
Căci sunt salamul cu carolimetru
Pe față port eticheta cu termometru.
Eu vin la voi cu energie,
Să fiu cumpărat aștept cu bucurie.
Sunt bun la gust, modest și sățios
Doar la temperaturi puțin  pretențios.
Cine nu vede nu crede
Sub 8 grade mă fac verde
Dar când transpir, mă încălzesc,
La față iute mă îngălbenesc
Fiindcă vă iubesc
Și sănătos doresc să vă hrănesc!
Consider o onoare ca voi să mă mâncați,
De mine-n magazine să-ntrebați,
Să vă hrănesc și corpul și ideea,
Vouă, copilul, bărbatul și femeia!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu