Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 31 martie 2017

Jaful secolului cu ciorapi femei Marilyn pe figură

Cum devine un soț model infractor

De când soția mea a descoperit magazinul Carouri.ro, m-a adus la disperare și în pragul falimentului. Când mi-e lumea mai dragă, mă tulbură cu pretenții absurde:
-Dragule, fă o minune să capăt exclusivitate asupra acestor ciorapi! Nu suport să vadă dresuri Marilyn 
în picioarele altei femei. Nu se agață, nu miros, nu-mi scot în relief ceea ce trebuie ascuns...
-Te întineresc cu 20 de ani, adăug eu cu ironie.
-Nu-i așa că ai observat și tu că îmi fac picioare de adolescentă? Nici nu zici că sunt mama a doi copii.
Tot este bine că știu cum să o împac când plec de-acasă când începe curățenia generală și mă întorc după ce camerele sunt zugrăvite, covoarele spălate, geamuri lucesc de curățenie. Ce m-ar lăsa ea cu copii să facă ordine prin casă, așa că găsesc un pretext și plec la mama! Iar eu sunt un bărbat modern, pfiu, model, fiindcă nu stau cu ziarul sau cu meciul în calea curățeniei ei. Îi respect intimitatea și dreptul de a fi gospodină, închid ochii mereu la pasiunea ei nebună de a face colecție de ciorapi buni și frumoși...
Mă-ntorc după 10 zile cu un braț de dresuri Egeo. 
Cumpăr toate mărimile și toate culorile să astup și gura soacrei care a stat ea cu cei mici. Bag banii ca un disperat în ciorapi, nu la ciorap!
Plătesc orice greșeală cu patru-cinci perechi de ciorapi femei Knittex, ciorapii de pe Carouri.ro au devenit monedă de schimb la noi în casă.
-Mă iubești?
-Ca viața mea, dulceață.
-Bine. Te cred, dar unde sunt ciorapii Egeo si Knittex?
-Pe Carouri.ro, draga mea.
Urmează partea exasperantă care m-a determinat să trag un ciorap Knittex pe cap și să încerc să jefuiesc magazinul:
-Atâta lucru am vrut și eu de la tine, ciorapi de calitate. Nu vrei să-mi cumperi o pereche de ciorapi. Să stai cu copiii că mă duc la serviciu să cumpăr toate produsele din magazin. Nu sunt așa de săracă, încât să umblu fără dres în picioare.
Copiii încep să țipe:
-Nu pleca, mama, nu pleca, stai cu noi! Tatii, cumpără-i ciorapi mamei, nu o mai lăsa cu picioarele goale.
După un sfert de oră apare soacra:
-De ce te-ai însurat, dacă știai că n-ai bani să-i cumperi ciorapi? Măcar pentru că ți-a făcut copiii ăștia frumoși și sănătoși, fă-i toate poftele. Nu-i ușor, mamă, să porți în pântece o ființă nouă luni.
Amețesc. Îmi vâjâie capul și văd numai ciorapi frumoși în fața ochilor.
Exasperat, iau o pereche nouă, nefolosită de nevastă-mea, o trag pe cap și ameninț că mă duc să sparg magazinul să iau toți ciorapii și să-i dau ei.
Senzația este unică și pentru ea sunt gata să mă transform din cel mai cuminte soț într-un infractor. Parcă am  pe obraji mii de petale catifelate de trandafiri. Mătasea mângâierii curge lin pe chipul meu. Mă simt fantastic.
Același lucru îl simte și ea pe picioare, de a devenit dependentă de ciorapii vânduți pe Carouri.ro.
Ele încep să râdă.
-Ce, vrei să scapi de noi? Sunt atâția ochi pe ciorapii din acest magazin. Nu vrem să ajungi în arest. Hai, dă-ți repede ciorapii de pe față jos.
-Nu vreau și nu vreau! Nu pot și nu pot!
-În cazul acesta cumpără-ți și tu câte o pereche și trage-i pe cap din când în când, mai ales când te îmbeți, dar nu-i lua pe-ai mei!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu