Nu pot participa la luptă, dacă-mi lipsește stofa de soldat adevărat. Tocmai de aceea primul meu joc Airsoft
mi-a dat multă bătaie de cap de la început.
Probele de inițiere care mi-au dat dreptul de participare.
A durat mult timp până să joc cu drepturi depline AIRSOFT6.Iată care au fost probele de inițiere în lupta propriu-zisă:
1) Proba ospățului sau a învingerii slăbiciunilor. Terenul de luptă este presărat cu terase, cafenele și restaurante de lux. De ziua „Ușilor deschise” oricine poate să intre, să comande și să consume tot ce-i place fără să plătească. Câștigă doar cei care spun:„Mai întâi lupta și după aceea ospățul!”, nu persoanele care se ghidează după celebrul citat: „La plăcinte înainte, la război înapoi!”
2) Proba onestității. Înainte de începerea atacului, cineva găsește o casetăcu valori și un portofel plin cu euro și spune: „Am observat când v-au căzut. Sunt ale dumneavostră? (Evident că obiectele se aflau acolo de mult timp.) Nu poate lupta cu adevărat cel care-și însușește bunurile altuia.
3) Proba acceptării calităților adversarilor și coechipierilor. Ca prin minune, cei din jur dovedesc calitățile unor luptători de elită, în timp ce rezultatele celui care așteaptă să devină titular al jocului sunt mediocre. Proba onestității este eliminatorie în acest caz. Dacă el recunoaște deschis meritele celor din jur, prin perseverență va deveni un luptător neînfricat, deci are dreptul să fie primit în joc.
4) Proba captivității între fiare. După cum cosmonauții sunt supuși numeroaselor teste pentru a cuceri cosmosul și jucătorii AIRSOFT6. pot simula prizonieratul între tigrii sau lei. Răcnetele și mișcările fiarelor pot fi cât mai veridice pentru a se măsura capacitatea de rezistență a soldatului.
5) Proba luptei pentru o cauză nobilă și a jertfirii pentru ceilalți va urmări gradul de altruism pe care candidatul îl aduce în luptă. Dacă-și riscă viața pentru a salva alți oameni din capcanele mortale ale luptei, merită să fie înrolat.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu