Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 22 noiembrie 2016

Interviu cu Traian Băsescu la un pahar de vin


De bucurie că a acceptat să-mi acorde un interviu, m-am dus la ora fixată la domiciliul lui Traian Băsescu cu o sticlă de Cabernet Suvignon  de la Vincon. Merita un vin vechi, etichetat manual, maturat în butoaie de stejar, cu aromă de afine și mure coapte!
Eu: Domnule președinte, așa cum am stabilit la telefon am venit să-mi acordați interviul promis.
Traian Băsescu: N-ai și tu treabă azi?
Eu: Am adus o sticlă de vin bun să bem și să povestim!
Traian Băsescu (turnând în pahare după ce a deschis sticla):  Să trăiți bine! Ăsta-i vin vechi de peste 20 de ani. Vinul bun și politicianul de colecție se cunosc: nu fac glume răsuflate și îi înghiți pe nerăsuflate pe-amândoi.
Eu: Puneți mai puțin la mine, vă rog! Nu prea sunt obișnuită cu alcoolul.
Traian Băsescu: Drăguță, ca să nu te îmbeți, torni până plutește gheața. Mi-ai cumpărat un vin foarte bun și scump. Precis este din gamele Comoara Pivniței sau Oenoteca. Lungește-mi, Doamne, zilele să beau mereu ca acum!
Eu: Se fac speculații în legătură cu starea dumneavostră de sănătate. Ce îmi puteți spune despre asta?
Traian Băsescu: Am o singură boală: boala pe hoți.
Eu: Îndrăznesc să vă întreb cum explicați drumurile blocate de zăpadă când erați ministrul Transporturilor sau președintele României?
Traian Băsescu: Așa au făcut comuniștii, iar tu pari a fi un puiuț de comunist, dar cu toate acestea îți voi răspunde. IARNA NU-I CA VARA. Ha, ha, ha, ce vrei răspuns mai bun ca ăsta? Vin sărbătorile. Poți să vii și de Crăciun cu o altă sticlă de vin că-mi sticlesc ideile și ochii după ce beau.
Eu: Ați simțit că ați dezamăgit pe cineva vreodată?
Traian Băsescu: Cum să nu. Când au venit copiii cu colindul la Cotroceni, iar eu le-am spus:„Copii, degeaba ați venit cu Capra că Țapul nu mai este la Cotroceni!”
Eu: Îmi dați voie să vă numesc președinte al românilor de pretutindeni?
Traian Băsescu: Nu-mi folosește la nimic, dar îmi place!
Eu: Și dacă vin astăzi în fața dumneavostră și vă rog să mai facem podul de flori de peste Prut, să ne unim cu frații noștri, ce veți spune?
Traian Băsescu: Domnișoară, cereți-o și o vom face!
Eu: Care este discursul memorabil pe care l-ați spus când ați câștigat alegerile?
Traian Băsescu: Un fleac. I-am ciuruit!
Eu: Care vi se pare cel mai rușinos discurs rostit de un politician român?
Traian Băsescu: „Este o noapte frumoasă pentru democrație (...) Mihaela dragostea mea, mamă știu că ești la televizor, tată în ceruri, am învins!
Eu: Din păcate, vinul s-a terminat, întrebările s-au epuizat, dar vă rog să stabilim întrevederi periodice, benefice pentru cititorii mei și băutorii de vin!
Traian Băsescu: Ne vedem la țepe, în Piața Victorie! Români, de sărbători faceți cadou vinuri cu tradiție de la Vincon, din gamele Comoara Pivniței și Oenoteca!

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu