Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Jurnalul unui telefon deștept, dar trist...


 17 noiembrie, 2016
E greu să fii un telefon deștept, iar stăpâna sau stăpânul tău să facă parte din categoria „scump la tărâțe și ieftin la făină”!
Întotdeauna așteaptă de la mine să gândesc rapid, să reacționez instant, deși fire de păr  îmi intră-n ochi și când mă prinde la repezeală îmi zgârie retina cu unghiile-i ascuțite și uriașe. Vi s-a întâmplat vreodată să vă înfigă cineva o unghie în ochi? Nu vă doresc să simțiți ce am simțit eu!
Sunt umilit în fel și chip și mă doare pentru că sunt un „obiect util și credincios”! Da, așa mă tratați voi, oamenii, deși eu am suflet: mă bucur cu voi, sper cu voi, plâng cu voi. Numai eu știu de câte ori m-ați aruncat când ați primit o veste rea, deși eu sunt doar umilul mesager.
M-am ales cu urme de ruj pe față, cu dungi de rimel și creion de ochi, fiindcă am fost pus în geantă fără Smart Protection.
Cel mai rău m-am simțit când s-a topit ciocolata ascunsă-n poșetă și m-am trezit lipicios. Am strigat după ajutor, am simțit că mă sufoc și m-am trezit cu o monedă așezată pe căile mele respiratorii. Metal peste ciocolată lichidă, iar pasta se solidifică pe trupul tău...
Ei, da, se spune că dacă iubești pe cineva, îi iubești și câinele sau pisica, dar m-am săturat de păr de pisică, de zgârieturile acesteia când sunt nevoit să sun lângă ea și se sperie ca proasta!
În plus, telefoanele prietenelor stăpânei mele au Folia Tempered Glass, iar eu sunt în costumul lui Adam, deși am început să cresc și mi-e rușine!

 Când am stat la o șuetă, mi-au spus cât de protejate se simt ele de sticla tratată termic și chimic, cum nu mai simt loviturile, căzăturile, zgărieturile, cum praful este filtrat de folie, astfel că ele respiră aer curat, iar picăturile de suc și de cafea nu le mai pătează fețele de telefoane deștepte...
Înclin să cred că viața de telefon deștept nu este așa de grea, dacă ești cât pretinzi că ești de inteligent. Mi-am făcut un jurnal, iar ceea ce am notat în ajun de Black Friday 2016, las la îndemâna stăpânei să citească și ea și să profite de reducerile de pe 18 noiembrie, 2016.
Am slujit-o cu credincioșie atâția ani, merit și eu 119 lei care să-mi lungească viața!
Te iubesc, stăpână, nu te înfuria că am îndrăznit să mă gândesc...!
Cu drag,
Deșteptul tău care are nevoie de Smart Protection!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu