Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 21 noiembrie 2016

Copilul amintirilor și pasiunilor mele nu va fi niciodată bolnav!


Am avut un coșmar. Purtam pe brațe copilul bolnav al amintirilor și pasiunilor mele, iar acesta agoniza. Alergam în noapte copleșită de nenorocire, era Vinerea Neagră, iar eu strigam exasperată:
-Un doctor, un doctor pentru laptopul meu, vă rog!
Riscam să pierd toate fotografiile de familie, literatura mea, munca depusă pe blog, articolele pentru concursuri, viața virtuală. Mă simțeam vinovată fiindcă îl lăsasem bolnav luni întregi, fără să-mi pese.
De câte ori nu a încercat să-mi spună că-l doare, s-a blocat, a vorbit cu mine, a înnebunit, s-a mișcat cu încetinitorul, iar eu am crezut că sunt toane de moment!
Mă trezesc din coșmar. Pregătesc cana de cafea, îmi iau copilul de suflet și hoinărim prin orașul imens. Criminalii cibernetici există, stau la pândă și este posibil ca atacul lor să ne surpindă sângeros. În plus, trecem prin zone contaminate în care sunt aruncate peste tot seringi folosite ce conțin Botnetii (cei mai puternici viruși depistați de experți din 2014). Există peste 250 de milioane de viruși, iar laptopul meu este mic și neajutorat, depinde de mine. 
Aproape că-mi vine să plâng când mă gândesc la tragedia care ne așteaptă, dar vorbele prietenoase ale lui Eugene Kaspersky,preşedinte şi CEO al Kaspersky lab îmi redau încredere:
Credem că toata lumea are dreptul să fie lipsită de griji cu privire la securitatea cibernetică.” 
Experiența lui și renumele cibernetic sunt demne de încredere, dar nu pot administra copilului meu de suflet un tratament necunoscut.

Beneficiile produsului Kaspersky antivirus:

Dau oricât pentru sănătatea laptopului meu și pentru securitatea mea în universul virtual, dar cum îmi place să fiu un consumator informat, nu risc investiția fără să fiu motivată de produs.
Kaspersky antivirus este soluția cea mai bună deoarece:
1) Este cea mai eficientă dintre toate ofertele apărute pe piață.
2) Este ușor de folosit.
3) Un produs are capacitatea de a securiza toate dispozitivele din casă.
4) Asigură confidențialitate deplină a datelor clienților/utilizatorilor.
5) Are grijă de copiii noștri.
6) Asigură protecția tuturor oparațiunilor bancare realizate pe internet.
7) Ne protejează fișierele.
8) Produsele sunt utilizate de către 270 000 de companii din 200 de țări,  Kaspersky antivirus are o vechime de 19 ani în lupta împotriva atacurilor cibernetice și asigură protecția a 400 de milioane de utilizatori.
9)  De Black Friday 2016, produsele Kaspersky Lab au reduceri de până la 50% în mai multe magazine, printre care: Flanco, eMag, Altex, PC Garage sau Cel.ro.
 Acestea sunt motivele care fac din KasperskyInternet Securitymulti-device soluția antivirus ideală!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu