Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 26 noiembrie 2016

O noapte furtunoasă de Black Friday la StarShinerS





Cumpărătorul: (vede reducerile de Black Friday laStarShinerS, își apasă inima cu putere să nu-i iasă din piept și îngenunchează spunând): Angel radios!



StarShinerS: Domnule, de când v-am văzut pentru prima oară întâiași dată, ne-am dat seama că sunteți un cumpărător serios, nu un „scîrța-scârța pe hârtie, cu punga goală, care intră așa în magazine să se afle în treabă. Ați sosit la țanc. Până pe 27 noiembrie mai este Black Friday la StarShinerS și puteți cumpăra 10 000 de articole cu reduceri între 20-70%, acestea fiind livrate rapid din stoc.
Cumpărătorul: La așa ofertă serioasă îmi pierd uzul rațiunii și declar fără să stau pe gânduri: sunt nebun! Nebun de amor cum eram de fiecare dată când puicuța mea dorea ceva de pe StarShinerS și nu erau reduceri! Bine că ești mizericordioasă și aibi pietate față de famelia mea, madam, căci altfel aș fi suferit peste poate, ca un bărbat turbat la gândul că nevasta îi poate pune coarne pentru o rochie elegantă!
StarShinerS: „Turbat? Nebun? Domnule, spune-mi degrab', c-aminteri, strig: cine ești, ce poftești, ce cauți pe vremea asta în casele oamenilor?”
Cumpărătorul: Mă-ntrebi cine sunt când dumneata mi-ai dat întâlnire aici cu propunerile ispititoare???Sunt un tănâr june care iubește la nemurire. M-am transportat aici să-i aleg  nevestei mele Jacheta De Blana StarShinerS Positive Energy Black să-i demonstrez că o iubesc „cum iubește sclavul lumina și orbul libertatea”!




StarShinerS: Domnule, stați să verific dacă nu este dată deja. Este un produs din blană ecologică, de cinci stele, iar dacă soția dumneavostră o va îmbrăca asortată la blugi sau la o pereche de colanți negri va atrage toate privirile la „Iunion”.

Cumpărătorul: Jacheta aceasta corespunde la amoarea mea, iar onoarea îmi va rămâne veșnic și etern reperată dacă i-o cumpăr! Îmi cunosc soția și știu că ne-am căutat la nemurire și nimic nu ne poate despărți!
Alt cumpărător: Chiriac, Spiridoane, săriți! Ăsta ne ia jachetele  ochite de noi pentru neveste!
StarShinerS: Domnilor, nu vă impacientați! Avem produse pentru toată lumea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu