Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 21 septembrie 2017

Coșuri de cadouri pentru cei care nu mai primesc niciun cadou de la viață!

Astăzi vreau să vorbim despre sensul mirific al cuvântului cadou! Nu știu cum s-a ajuns ca, în timp, bucuria absolut dezinteresată a celui care oferă, determinată de fericirea pe care o aduce în privirea celui care primește, să fie denaturată, iar darul să devină un pretext de obținere de favoruri.
Nu-mi plac cadourile privite ca monede de schimb! Am să dezvolt ideea pentru cititorii mei.
1) Detest schimburile de cadouri, deși au devenit o formă de socializare. Nu mă refer la modul acela nevinovat în care eu m-am gândit la tine și ți-am adus ceva, fiindcă ai mare importanță în sufletul meu, iar tu te-ai gândit să mă faci fericită astăzi și zilele în care ne facem daruri au coincis! Ci la bilanțurile acelea de tip economic:„În timp ce i-am cumparat o bijuterie de aur, mi-a dat un șampon...”
2) Atențiile oferite unei funcționare să nu mai faci zeci de drumuri până găsești gata adeverința de care ai nevoie NU SUNT CONSIDERATE CADOURI!
3) Impunerile, sugestiile, șantajul sentimental care se soldează cu oferirea produselor dorite, nu pot fi incluse în categoria cadourilor. Consider că doar copiilor le este permis să procedeze așa.
Există persoane binecuvântate de Dumnezeu pe Pământ care primesc enorm de multe cadouri. Uneori sunt nevoite să sune după taxi, dacă nu au mașină personală, să-și ducă acasă cadourile. Sunt ele mai fericite decât celelalte? Depinde de caracter. Este posibil să fie recunoscătoare că atât de multe persoane s-au gândit la ele sau să-și pună întrebări de ce au primit atât de mult.Știu pe mulți care se strâmbă și se simt atât de ofensați, când darul nu este la înălțimea așteptărilor și atunci tot ceea ce primesc devine sursa de supliciu sufletesc...
 La fel de bine își pot dezvolta apetitul pentru cadouri, încât să aștepte mereu mai mult și mai mult și nimic să nu mai mulțumească.
Iată de ce aș dărui coșuri cu cadouri ideale de pe GiftSolution.ro  celor care nu mai primesc niciun cadou de la viață și de la nimeni!
Celor dragi le ofer mereu tot ceea ce este mai bun, de aceea, de Crăciun aș face un drum la azilele de batrâni, cu sute de coșuri Lavanda să le ofer bătrânilor părăsiți de copiii și nepoții lor, care abia se târăsc în suferință și singurătate către sfârșitul de drum al vieții. Aș dori ca violetul dominant să le încarce sufletele de energie pozitivă și optimism și să-și trăiască în demnitate ultimele clipe! Iată ce conține cadoul ideal:
Vin roșu demisec Legendă Vie 0.75l • Panettone cu stafide și coajă de portocală ambalat și decorat manual 500g • Biscuiți cu alune si ciocolată Elbfein 135g • Tabletă de ciocolată cu lapte și straciatella Witors 100g • Decorațiune brad • Tăviță pentru cadouri • Folie profesională pentru cadouri • Fundă decorativă.
Of, dar și copiilor născuți bolnavi li s-au sistat demult cadourile de la viață! Unii suferă așa de tare, încât au fost părăsiți și de părinți și numai de la personalul medical primesc încurajare!
Și pentru ei aș comanda de sărbători coșuri de cadouri pentru copii Caprice!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu