Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 7 septembrie 2017

Orice elev care vine la școală promovează!

Sunt sigură că mulți colegi mă vor urî și că voi scădea în ochii multora, dar din punctul meu de vedere, orice elev care se trezește dimineața, rupe incălțămintea până la școală și se străduiește, atât cât îi permit capacitățile intelectuale, merită să treacă și va fi întotdeauna promovat din punctul meu de vedere.
Mi-am dorit acestă profesie și spre deosebire de o fostă colegă și prietenă care spunea:”să vezi tu ce a dracului mă fac după ce mă titularizez”, am spus:”Doamne, te rog să mă ajuți să mă titularizez și să-i pot înțelege și pe elevii care nu pot să învețe! Ei există, după cum în societate oamenii sunt complet diferiți. Dacă mă ajuți să mă titularizez, îi voi trece pe toți.”
Nimeni, absolut nimeni nu mă poate face să renunț la acestă credință a mea! Poate și ministrul să vină în asistență, numai dacă elevul este de o impertinență fără precedent nu trece de mine, altfel...cine sunt eu să încurc drumurile unui copil? Nu se trăiește bine și fără liceu și fără facultate?
De fapt, în profesia noastră, când șeful este ușor influențabil și se simte bine înfipt în scaunul directorial, orice faci nu este bine! Îi treci pe toți și promovează examenul numai cei interesați și apți să termine liceul sau să urmeze o facultate, „Nu ești exigent și nu poți să-i ții în mână! Sunt rezultate proaste. Lasă că vin eu în asistență!”
Nu-i treci, la fel de rău.
1) Începe satul să te înjure și pe bună dreptate la vrenurile grele care sunt.
2) „Vezi că trebuie să predai tematica orelor de pregătire cu ei și îți strici vacanța de vară! La asta te-ai gândit? Urgent să predai tematica orelor de pregătire până la concediu!”
Și-acum v-aș întreba un lucru foarte serios. Credeți că un elev care nu a învățat tot anul sau în anii de gimnaziu, recuperează materia în trei luni?
Haideți să fim serioși! Poate cum se schimbă programa la clasa a V-a si cum examenul de bacalaureat debuteaza in februarie anul acesta, cineva se va gândi și să repare acest sistem păgubos: „Nu trec elevul că se prezintă la examen și rezultatele, bată-le vina! Mi se dau bobârnace, în ciuda faptului că accept orice încadrare mi se pune în spate și sunt amenințată cu monitorizări!”
Mă mândresc cu elevii mei foarte buni și mă unge la suflet dragostea și recunoștința tuturor celor pe care i-am promovat!
Nu sunt fiica satului unde-mi desfășor activitatea, pot fi considerată pe drept cuvânt o venetică, dar pot privi în ochii părinților fiindcă ei știu că nu le-am vrut niciodată răul copiilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu