Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 24 septembrie 2017

Dwyn vă transferă serviciul acasă


Doamne, de când doresc să lucrez de-acasă! Nu că aș fi un element antisocial sau că nu mă integrez cu ușurință în colectivitate, dar îmi place să nu părăsesc confortul locuinței mele și spațiul familiar. Mi-e somn, părăsesc biroul 5 minute, mă duc la bucătărie, îmi fac o cafea și o beau cu poftă, apoi recuperez timpul din mers. La serviciu, șeful ar striga după mine sau s-ar uita chiorâș și mi-ar sta cafeaua în gât...
Am obosit stând pe scaun și mă simt rău, mă așez în pat o jumătate de oră, până îmi revin și reiau lucrul în forță. Pot să mă autodisciplinez și mă simt fantastic când nu mă urmărește nimeni și nu simt răsuflarea amenințătoare a șefului în ceafă, nici nu suport toanele colegului care s-a certat cu nevasta acasă și urăște toate colegele de birou două-trei zile la rând!
Dimineata se aude Crivățul urlând, iar zăpada este cât casa? Nu mă impacientez. În camera mea este cald și bine și nu risc să fiu înzăpezită pe drum...
Publicitatea am descoperit-o de curând și mă fascinează. este genul acela de afacere fără bani, cum ar fi vânătoarea. În loc de armă, adică laptop și idei, nu-ți trebuie nimic, iar rezultatele sunt surprinzătoare. Uneori participi la campanie și împuști trofeul, alteori te alegi cu un făzănel, o vulpe sau o veveriță, deși crezi că ai ochit cel mai bine, iar vânatul cel mare a picat la picioarele celui mai comod vânător. Ei, până la urmă, toți care alergă trebuie să se hrănească și să ducă la întoarcere ceva acasă.
Se pot obține și colaborări permanente și de durată, totul este să scrii pe placul sponsorului, să dai tot ce este mai bun în tine, fără reproșuri și așteptări mari!
La început de octombrie, 2017 am luat hotărârea de a încredința magazinului de încredere Dwyn transferarea serviciului meu la domiciliu. De ce am ales să cumpăr laptotp de la ei?
1) fiindcă au rată mare de promovabilitate la capitolul satisfacerea exigențelor cumpărătorilor. Din 875 de păreri, 90, 06% sunt excelente acordând notă maximă magazinului.
2) fiindcă respectă termenul de livrare, magazinul este uzual, iar relațiile cu clientii perfecte
3) produsele sunt originale, de calitate, cu termen generos de garanție
4) după fiecare comandă, beneficiarului i se oferă posibilitatea de a evalua obiectiv magazinul, iar la sfârsit primește puncte de fidelitatea, pe care le poate folosi la alte comenzi
5) mărfuri bune, variate și ieftine ușor de comandat la domiciliu, totul este simplificat astfel că nu se abuzează de timpul și de banii clientului.
Acum rămâne să aleg produsul, arma cu care voi vâna premiile și veniturile din colaborări, fiindcă vechiul laptop răspunde din ce în ce mai greu la comenzi, uită și se blochează tocmai când fiara vine spre mine să mă ataceee!
Trebuie să aleg o armă pe măsura mea, adică nici prea  scumpă, nici prea nervoasă sau prea sofisticată să nu pot să o stăpânesc.
Laptop Acer Aspire F5-571G-39CU, negru este alegerea potrivită fiindcă:
-îmi permite să scriu texte, să le corectez și să adaug poze frumoase articolelor ca acestea să arate impecabil
-are suficientă memorie pentru activitatea pe care o desfășor
-prețul rezonabil se poate achita și în rate
-perioada de garanție de 24 de luni poate fi prelungită cu 1 an sau 2 achitând o sumă modică
-este elegant, ușor, micuț, manevrabil, bun de luat în călătorii.
Dragi cititori, lăsați magazinul de încredere al tuturor românilor să vă aducă serviciul acasă! Cumpărăți cu încredere laptopuri de pe Dwyn Shop!
După ce magazinul își va face datoria, veți fi fericiți când ploile nesfârșite de toamnă vor ajunge până la oasele trecătorilor, iar picioarele acestora vor fi ude și reci...Îi veți privi de la fereastră, cum trec zgribuliți pe stradă și veți binecuvânta ziua în care Dwyn v-a mutat serviciu la domiciliu!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu