Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 3 mai 2017

Piscina ideală...


Ei, da, am muncit, m-am informat, am vrut să iasă totul perfect. M-am gândit care sunt motivele pentru care dorești să ai piscină acasă și în ce constă întreținerea ei. Am relatat ce poate să ți se întâmple la piscinele din oraș...
Evident că nu m-am regăsit pe lista celor premiați, dar citind unul dintre articolele medaliate, jurizarea, departe să mă umple de furie, m-a făcut să mă distrez copios.
Am aflat care este secretul piscinei ideale în viziunea sponsorului și  a juriului, oameni cu simțul umorului: piscina ideală, jumătate este piscină, iar cealaltă jumătate PIȘCINĂ!!!
Felicitări juriului și câștigătorilor, deși mă macină curiozitatea să aflu de la ce cuvânt de bază s-o fi format pișcină...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu