Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 19 iunie 2017

Costume barbati de la Ricardo Montesi i-au marcat destinul

Costumul de la banchet

Licean fiind se mândrea cu silueta perfectă și cu pectoralii lucrați la sală, prin urmare avea în garderobă numai tricouri, blugi și cămăși. Așa se ducea la aniversările colegilor, așa se ducea la nunțile amicilor din gașcă încălcând eticheta.
Poate din cauza aceasta nu era băgat în seamă de cele mai frumoase și populare fete din liceu. Îi zâmbeau, îi vorbeau, mergeau în grup la un suc, dar când el încerca să avanseze, i se spunea că-l consideră ca pe un frate și ar fi păcat să strice o prietenie adevărată pentru o relație care oricum nu va merge...
Se plânse tatălui care-i era întâi prieten și apoi părinte:
-Ai nevoie de costume bărbați, dragul meu, fu soluția simplă a tatălui la problemele care-i măcinau sufletul!
Te fac mai bărbat. In tricouri și blugi pari un copil.
Rămas singur a simțit nevoia să dea cu pumnul în pereți și-n masă și să strige:
-M-am săturat, m-am săturat! Costume bărbați, costume bărbați, costume bărbați, costume bărbați!
Nu mai poți să respiri de costume bărbați! Parca nu aș fi tot eu...

Mă lași să iau în brațe costumul?

De dragul Dianei se maimuțărise el ani întregi, doar doar îi va atrage atenția. O iubea din tot sufletul, iar când zărea buzele altuia apropiindu-se de obrajii ei fragezi, zăcea de gelozie o lună.
Se apropia banchetul și timpul petrecut împreună era pe consumate ca nisipul din clepsidră.
-O pierd, spunea cu ochii-n lacrimi. Ne despărțim și se va mărita repede-repede cât este de frumoasă. Îmi va trimite invitație la nunta ei și nu știu cum am să supraviețuiesc...
Se-ngrămădiseră prea multe pe capul său! Purta poveri grele pe umeri și parcă nimeni nu-l înțelegea: iubirea imposibilă pentru Diana, recuperarea materiei de examen din cei patru ani cât se ținuse el după fusta Dianei și oftase când fata apărea cu alt partener în fața lui, banchetul, admiterea la facultate și pentru a mia oară despărțirea de Diana! Diana care-l torturase prin indiferență, îl va tortura până la moarte prin absență!
-Este timpul să cumpărăm exemplarul acela fabulos cu care vei atrage toate privirile la banchet din categoria costume barbatesti, care va atrage toate privirile de la ceremonie asupra ta și te va ajuta să cucerești toate fetele!
-Să dăm o căciulă de bani degeaba, se auzi spunând cu resemnare! Oricum Diana nu se va uita la mine niciodată ca la un iubit. Mai bine imi cumpăr un tricou și niște blugi rupți care sunt la modă.
Tatăl simți o milă profundă față de cel care se născuse din prima lui dragoste, dar iși aminti cum și problema lor sentimentală s-a rezolvat la banchet.
-Privește cu încredere costumul de culoare vișinie pentru bărbați Alex, te rog! În sacoul vișiniu elegant și de calitate și pantalonii de culoare închisă vei fi cool. Fabricate in Romania si comercializate de site-ul www.e-costume-barbatesti.ro, costumele de aici sunt retușate pe corpul atletic al celui care le poartă, iar tu eși perfect, dragul meu. Îmi pare rău că suferi după Diana, dar dacă nu va fi ea, vor fi alte fete!
„Dar eu vreau să fie ea, vreau să fie ea, tată, înțelegi? Așa cu tu ai vrut să fie mama și nimeni alta!”
Toate acestea și le amintea acum, când în fața ofițerului stării civile aștepta ca Diana să-i spună „DA!”
Și deodată zâmbi parfumului amintirilor din trecut. După tot zbucimul lui din cei patru ani de liceu, la banchet, Diana a sărit în brațele lui spunându-i : „Mă lași să iau în brațe costumul tău?”
De-atunci a obținut nenumărate victorii cu Costume barbati de la Ricardo Montesi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu