Propuneri colaborare
Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.
vineri, 30 iunie 2017
Campanii de marketing online ce trebuie externalizate
Atat pentru mediul online cat si pentru cel offline marketing-ul este instrumentul care atrage clienti si implicit profit motiv pentru care trebuie aplicat intr-o cantitate cat mai mare. Din pacate, unii dintre noi abuzeaza de acest instrument iar rezultatul final nu este deloc placut nici pentru proprietarii de afaceri care abuzeaza de marketing dar nici pentru clienti. Pentru a nu ajunge in aceasta situatie, serviciul de marketing online trebuie externalizat unei firme de evenimente web design. De ce? Pentru ca in cadrul unei astfel de oameni lucreaza oameni care au studii de specialitate in acest sens dar si pentru ca in felul acesta vei scapa de o grija in plus. Deoarece nu toate campaniile de marketing trebuie externalizate, afla din continuarea acestui articol care sunt campaniile de marketing ce trebuie externalizate in momentul in care ai nevoie de promovare online.
Campania Seo este una dintre cele mai importante campanii de marketing de care site-ul tau poate beneficia in mediul online motiv pentru care aceasta trebuie efectuata de oameni specializati in acest domeniu chiar daca multi dintre noi spun ca se pricep la seo. Pentru a nu cheltui banii degeaba si pentru a nu pierde timp pretios externalizeaza aceasta campanie catre o firma specializata.
Email marketing-ul este o alta campanie de marketing ce trebuie externalizata la o firma specializata cu toate ca sunt si persoane care se pricep la asa ceva desi nu lucreaza in cadrul unei companii de specialitate. Implementarea gresita a acestui instrument de marketing nu doar ca nu va aduce clienti noi ci sunt sanse destul de mari ca si actualii clienti sa plece. Pentru a evita ca acest lucru sa se intample, externalizeaza email marketing-ul.
Desi crearea de continut nu este o sarcina atat de grea si de complexa, si aceasta metoda de promovare online trebuie externalizata catre o firma care ofera servicii creare continut. Pe langa faptul ca vei avea o sarcina in minus de realizat, externalizarea serviciului de creare continut te va ajuta sa ai continut cat mai relevant pentru obiectul tau de activitate.
In concluzie, avand in vedere cele prezentate in cadrul acestui articol recomand tuturor celor care detin un site sa includa in bugetul de cheltuieli si cheltuiala cauzata de campaniile de marketing pentru ca unele dintre acestea trebuie externalizate si implicit platite.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu