Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 22 iunie 2017

O experiență de cristal la clinica stomatologică Crystal Dental Clinic

Fobia de stomatolog este una dintre cele mai păguboase fiindcă lipsa dinților afectează aspectul exterior, are un impact nefast asupra psihicului și imaginii de sine, dar generează și complicații în întreg organismul: boli de stomac, infecții generalizate, afecțiuni cardiovasculare sau oculare, dificultăți în vorbire.
Mărturisesc că fobia de dentist m-a afectat profund, până la experiența de cristal avută cu  Crystal Dental Clinic.
Iată cum profesioniștii de la clinica stomatologică amintită mai sus au demonstat mitul durerii și au anulat efectele de groază ale sunetului strident al polizorului care-ți perforează creierul:
1) M-am programat online. Nu a fost nevoie să pierd timpul până la clinică, să-mi tremure picioarele de frică așteptând la ușa cabinetului sau să-mi crească tensiunea înainte de începerea procedurilor. Pur și simplu am completat formularul cu datele personale și am fost contactată mult mai rapid decât credeam de către reprezentanții clinicii.
2) Ne-am cunoscut dinainte, nu în ziua intervenției. Am discutat online, am făcut cunoștință și am fost asigurată că totul va fi bine. Contează mult abordarea optimistă a problemelor stomatologice. Nu am fost abordată cu observații de tipul: „Din păcate ați venit prea târziu, mult prea târziu. Nu vi s-a făcut doamnă, educație stomatologică acasă și în școală?” (Cert este că nu face nimeni acest gen de educație de maximă utilitate. Vorbim de educația vastă, nu de elementarul:„Spălați-vă pe dinți de două ori pe zi!”)
3) La tratarea dinților mei nu s-au folosit instrumente dureroase și învechite. Fobia mea de stomatolog a fost determinată și de experiențele dramatice ale cunoscuților în cabinetele stomatologilor. Sterilizări precare sau lipsa acestora a determinat pierderea danturii sau „imbogățirea organismului cu VHC (virusul hepatitic C) sau alte boli grave. Laserul dentar m-a ferit de multe neplăceri: durere, sângerări, infecțiecontribuind activ la rezolvarea impecabilă a următoarelor probleme:
-obturații dentare//identificare și obturație carii
-albirea dinților și detartraj
-tratarea parodontozei
-îndepărtarea fără durere și sângerare a chisturilor, tumorilor, aftelor, creșterilor gingivale.
Am fost uimită să văd femei însărcinate ieșind din cabinet, dar mi s-a explicat că prin tehnologizare și profesionalism, clinica Crystal Dental Clinic nu restricționează în niciun fel dreptul la control și intervenții stomatologice ale pacienților.
4) Am solicitat sedare profundă și restaurarea completă și rapidă a dintelui să nu merg știrbă pe stradă, iar dorințele mi-au fost îndeplinite.
5) Am fost informată în orice moment care sunt etapele intervenției, ce presupune sedarea profundă și s-a acționat în funcție de binele meu, în calitate de pacient, dar personalul a ținut cont de dorințele exprimate și mi le-a îndeplinit în măsura posibilității.
Dacă doriți vindecarea de fobia de stomatolog și o experiență de cristal cu o clinică stomatologică, apelați la
Crystal Dental Clinic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu