Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 3 aprilie 2016

Diego, magazinul care-mi înlocuiește trecutul...

Mă săturasem să stau cu chirie în București și să-mi păstrez calabalâcul ambalat, fiindcă depindeam mereu de dispoziția proprietarului. Îmi amintesc cum o bună prietenă stătea cu chirie la o bătrână, în Drumul Taberei și când s-a întors târziu de la cursuri, a găsit parchetul îmbibat cu motorină.
-Îți ofer condiții, drăguță, să nu zici că plătești chiria degeaba, i-a spus gazda amabil, în timp ce fata a trebuit să plece la o colegă în miezul nopții că o usturam ochii și i se uscase gâtlejul de iuțeala din cameră. Am simțit nevoia să dezinfectez că vii cu toți microbii de la Facultatea ta de Medicină aici, la mine!
 Cu experiențe similare avute cu proprietarii care-mi spuneau să țin la patul pe care au zăcut și în care au murit mamele lor ca la ochii din cap că sunt amintiri de familie, m-am hotărât să fac un credit, să-mi cumpăr  un apartament pe care să-l renoveze muncitori cu simț civic, după care nu trebuie să-mi pierd timpul, iar când totul va fi gata, să șterg urmele trecutului din viața mea și să finisez împreună cu cei dragi spațiul vital al familiei mele și să-l transform într-o oază de fericire.
Am cutreierat orașul în lung și-n lat, spațiul virtual călătorind din orașele apropiate către spațiul celest, până când specialiștii de la Diego mi-au întind mâna, recomandându-se:
-Diego România, la dispoziția dumneavoastră!
-Sunt doar în trecere pe-aici, le-am spus dorind să-mi fac temele acasă și să cumpăr ceva numai după ce voi ști totul despre ei.
„Din greșeli învață omul, așa că voi cerceta piața, voi compara prețurile și voi evalua părerile clienților. După aceea vom bate palma”
-În ce limbă doriți să comunicăm: în română, maghiară sau slovacă?
-Voi reveni, le-am spus pregătindu-mă să fug cât ma țin picioarele.
-Nu vă forțăm mâna, dar să știți că în cazul unei renovări sau înnoiri merită să colaborăm! Vă așteptăm cu drag să deveniți clientul nostru fidel căruia să-i oferim un card de fidelitate. Vă oferim detalii privind promoțiile, produsele noastre și posibilitatea de a obține gratuit cardul-minune. Posesorilor le oferim reduceri lunare de până la 50%, în plus, primirea cardului nu vă obligă să faceți cumpărături din magazinul nostru, ci este o garanțiem că prietenii vor plăti mereu mai puțin. La 2-3 săptămâni după completarea datelor personale, primiți cardul acasă sau îl puteți ridica din magazine!
Mi se pare dubios, fiindcă îmi amintesc alte lucruri din trecut. Prin centru, echipe de comercianți ne îmbiau cu cadorui:
-Nu costă nimic! Pentru prieteni, pentru o domnișoară ca dumneavoastră, vă oferim gratuit aceste produse și știți de ce? Pentru că sunteți deosebită!
Ascultam prostită, iar ei prezentau mărfurile de doi lei, bune de pus direct în tomberoane, iar la sfârșit spuneau:
-Nu aveți această sumă la dumneavoastră?
-Păi spuneați că este gratuit, protestam noi!
-Dar nu înțelegeți că aveți șansa de a avea aceste produse-minune la jumătate de preț???
Trebuia să aflu dacă Diego nu este clasicul negustor de „piei de cloșcă” sau cel care vine „pielea ursului din pădure”. Alături de bătrânul meu consilier virtual caut informații.
Diego este o rețea de 150 de magazine deservite de 1000 de angajați din România, Ungaria și Slovacia și își ajută clienții să înlocuiască trecutul cu produse care asigură confortul, luxul și fericirea căminului.
Numele său este de origine spaniolă, iar semnificația sa în ebraică fiind de „cel care suplinește, înlocuiește”.
Diego înlocuiește suferințele trecutului cu parchet rezistent la apă, scutindu-și clienții de nervi și cheltuială suplimentară. Nu este familie care să nu fi suportat consecințele neglijenței vecinului de deasupra de bloc și să nu fi văzut cum pardoseala perfectă se transformă în denivelări inestetice!
Copiii pot vărsa liniștiți cana cu apă sau sticla de suc pe podea, părinții nu vor mai striga disperați să li se aducă urgent o cârpă că se umflă parchetul! Cu cardul de fidelitate, produsul costă 41, 64 lei metru pătrat.
Covoare Tulipo ca ale lor nu mai are nimeni, fiindcă sunt viu colorate, iar datorită tunderii manuale aduc garantat efectul 3D în locuințele noastre. Gama variată a produselor mă uimește. Găsesc o adevărată expoziție de covoare aici: moderne, clasice, pentru copii, traverse și covoare pentru baie.
Covorul cu model floral pentru sufragerie ne transformă casa într-o grădină.
Realizez, acum după ce m-am informat, că am ratat afacerea vieții mele, de aceea le voi cere prietenia pe facebook.
Dincolo de semnificația numelui, adică de puterea de a înlocui cu fericire amărăciunile trecutului, Diego înseamnă:
Durata mare a produselor
Inovația
Economie
Gustul desăvârșit
Onestitatea față de clienți.  
Dar iarba verde de acasă unde o pot găsi? Tot în magazinul lor asezând-o pe terasă.
Cu Diego ne-am finisat casa și viața ca să trăim fericiți până la adânci bătrâneți, iar cu ei am scris o pagină de aur în istoria Spring SuperBlog 2016.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu