Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 17 aprilie 2016

Întâlnirea cu marea, o sărbătoare

Orice întâlnire cu marea este o sărbătoare. Apa croșetează dantelă pentru ochii admiratorilor, atrage privirile fierbinți ale soarelui, în timp ce firele aurii sau albe de nisip alcătuiesc covorul plajei.
Tocmai de aceea întâlnirea cu ea presupune o ținută adecvată, culori sobre, eleganță și simplitate ca vapoarele ce își țin echilibrul pe crestele dealurilor.
Marea își trimite mesagerii în București, Marina Yachting - Romania .
Noul magazin situat la nivelul I din Promenada ne oferă produse perfecte, stilizate de-a lungul celor 140 de ani de existență a acestui brand.
Țesături fine ce curg pe liniile trupului ca stropii sărați de apă, croieli impecabile, armonie de culori și linii însoțite de garanția produselor de lux se găsesc în acest spațiu intim unde m-am simțit ca acasă și unde am pus la punct ultimele detalii înaintea întâlnirii cu marea.
Personalul amabil își așteaptă oaspeții cu drag. La Marina Yachting răbdarea și frumosul sunt la ele acasă. Ochii aleargă pe produsele expuse; de la șepci, la tricouri, rochii, pantaloni și bluze, la încălțămintea comodă. Este greu să alegi, nu te poți limita. Vânzătoarea aduce mărimile cerute, stă la dispoziția clientului zâmbind, hainele strigă prin formele ademenitoare:„Ia-mă pe mine!”, „Ba pe mine!”
Cu ei am simțit că pot transforma în spectacol schimbarea garderobei.
Fiindcă am rămas prieteni, iar împreună punem la punct ultimele detalii pentru întâlnirea cu marea, îi urmăresc pe Facebook și constat că au primit colecția de primăvară-vară. Închid ochii să simt îmbrățișarea acelor haine unice, apoi mă văd îmbrăcată cu ele defilând pe scena marină, în timp ce valurile se înclină în fața mea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu