Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 22 august 2016

Vara copilăriei

E vară. Soarele pășește mândru-n conduri de aur, tip-til, pe al cerului coviltir.
Roata timpului se-ntoarce
Sunt din nou copil!
Mă strigă vara pe nume:
-Copilă cu păr de aur și ochi de cicoare, hai să te îmbrac în bluză  de culoarea clopoțeilor senini ce înfloresc în inimile nevinovate ale codrilor! Ușoară ca un fulg și 100% din bumbac, bluza clopot albastră te va transforma în zâna copilăriei și prințesa verii.
-Mi-e foame și sete de albastru și mi-ar plăcea să mă îmbraci în petală de floare, în tulpini de iarbă, catifea de crin cu parfum de tei și muzica suavă a susurului de izvoare...
-Bluza aceasta ușoară îți va oferi aripi invizibile cu care să zbori până la nori, copilă fermecată. Toată răcoarea boabelor de rouă o vei simți în zilele toride. Poți să o asortezi cu acestă fustă nefinisată, iar vara te va ospăta cu mure, pepene, prune, pere și alune!
Copilă eternă, vei explora ulița copilăriei, vei deschide castelele basmelor și casele țărănești ale poveștilor, experimentând gustul deplin al libertății.
Așa mi-a vorbit vara copilăriei, arătându-mi colecțiile de hăinuțe pentru copii de pe ninina.ro. În hainele diafane nu-mi mai intra nici măcar o mână sau un picior și am realizat că pierdusem definitiv copilăria, dar nu dispăruseră toți copiii din lume. Câți copii, atâtea bucurii, așa că le voi cumpăra lor straiele diafane care mi-au lipsit mie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu