Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 10 mai 2016

Dramă finaciaro-casnică



Soția (nervoasă): Du-te dracului și adu niște bani în casă? Nu mai avem nici ulei, nici zahăr, nici sare, nici cafea!
Soțul (sarcastic): N-am știut că dacă mă duc la el mă întorc cu bani. Poți să-mi dai adresa, te rog? Iartă-mă! Uite, doar acolo nu m-am dus să aduc bani în casă, în rest mi-am luat toți prietenii la rând, iar când le-am cerut împrumut, m-au trimis toți acolo unde mă trimiți tu...Înseamnă că știu ei ce știu. Doar unul mi-a spus du-te Blogathonului.
Soția (curioasă): Este o soluție mai bună, decât să te duci dracului. Eu zic să o încerci? Cu ce se mănâncă Blogathonul?
Soțul: Câștigi bani cu blogul tău. Simplu. Se face una bucată blog, se înscrie în competiție, se scriu constant articole și nu mai contenesc curierii la poarta ta, iar banii din cont sporesc.
Soția: Ce naiba să sporească? Ne-a rămas 0 lei pe card.
Soțul: Așa ești tu mereu! Nimic nu-ți convine. Imaginează-ți că am să câștig premii de 5000 de lei! Te-ai gândit ce facem cu ele, cu premiile și cu banii?
Soția: Îmi cumpăr rochii, pantofi, geantă nouă, mă duc la coafor...
Soțul: Eu mă gândeam că iei întâi sare, cafea și zahăr, un sac de cartofi și după aceea...
Soția (amenințându-l cu mătura):Cine te inspiră pe tine, mă rog frumos și cine veghează la fericirea ta? Mai ai tupeul să-mi refuzi și mie o dorință? Mâncarea o cumpărăm din banii tăi de buzunar. Lasă că mi-a spus mie prietenul tău, aseară cât ai fost la maică-ta, iar el a venit să-mi țină de urât că dacă promovezi concursul vei primi o tabletă Allview Viva H801!
Soțul( consternat): A, deci erai cu Dorel de mi-ai închis telefonul de fiecare dată de câte ori te-am sunat! Mă înșeli cu cel mai bun prieten, iar pe mine m-ai trimite și la dracu după bani! Acum știu exact ce am de făcut. Divorțăm, iar eu rămân cu toți banii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu