Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 11 mai 2016

Să smulgi cu forța...



Să smulgi cu forța un sentiment, o declarație, o promisiune, un răspuns este o formă de agresiune asupra celuilalt. Dacă este dat să se-ntâmple, totul va veni de la sine. Când omul este pregătit să răspundă întrebărilor tale, o va face. Este dreptul lui să tacă și atunci tăcerea va fi interpretată ca o formă de răspuns...
Să smulgi cu forța o întâlnire înseamnă a-i fura cuiva timpul. Să-l obligi pe egalul tău să facă tot ceea ce detestă este o nedreptate. În ce calitate poți să alegi pentru el? Ca părinte, până la majorat, dar nu poți să-ți îndopi  copilul cu pește, dacă el este alergic la pește, să-l duci la înot, dacă-i este frică de apă, să-l obligi să devină medic, dacă leșină când vede sânge!!!
S-ar putea ca lumea să fie pentru o vreme a celui care obligă, argumentând ”fiindcă așa vreau eu!”, dar va veni momentul când cel care impune, când cel care smulge sau pleacă grumazuri, călcând pe ele cu bocancii plini de norori, să rămână cumplit de singur!!!
De ce să fim agresivi, când eleganța înnobilează? De ce să anulăm puterea de alegere și de decizie a celuilalt? Eu pot să decid doar pentru mine. Personalități diferite au gusturi și obiective diferite. Am dreptul să smulg buruienile sau plantele bune din grădina propriului suflet, iar când încep să-mi lărgesc proprietatea am început să fur devenind un infractor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu