Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 6 mai 2016

Imperiul Filmului, imperiul artei și al omeniei...


 „Empirefilm.ro”, am repetat în gând denumirea noului sponsor din campanie! Sunt câțiva sponsori pentru care oricât m-aș strădui să scriu de frumos, nu-mi dau niciodată premiile și chiar dacă nu mă omor după produsele lor, particip ca să-i înving! Da, voi participa până  voi câștiga o campanie, apoi, gata! Vor fi și cei de la Imperiul Filmului la fel?
„Artistul este întotdeauna mai generos”, mi-am spus în timp ce scriam articolul.Știam că trebuie să-l scriu frumos, să atrag atenția, să nu plictisesc cititorul să-l determin să citească printre rânduri frazele, ca să ajungă mai repede la sfârșit. Am senzația că atunci când se jurizează/citește articole creative, juriul parcă ar lucra într-un salon de coafură care este luat cu asalt de cliente și atunci cineva va pleca în mod sigur nemulțumit acasă...Nu se poate să nu ardă părul cuiva, punând și desfăcând bigudiuri, uitând pe cineva la cască sau lăsându-l prea mult cu vopseaua pe păr...
Sigur că și de data acesta au existat nemulțumiri legate de evaluarea articolelor. Nu are sens să spun dacă am câștigat sau nu, ci să subliniez faptul că Empirefilm.ro au fost boierii competiției!
Știți de ce? Fiindcă au suplimentat premiile la modul generos și gândindu-se că participanții au cheltuit timp, energie și creativitate să scrie despre ei, au acordat un premiu de consolare fiecărui finalist!
Nu pot să nu mă gândesc la acest gest frumos!
Empirefilm.ro este cu adevărat un imperiu al artei și al generozității!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu